Første jordemoder besøg overstået ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
5 svar
3 synes godt om
4. juli 2013

Diana2013

Hej har vi været til jordemoder og der var et fint hjertelyd det er nu så skønt at høre synes dog det var sådan lidt kedeligt ;0 havde bare nok forventet lidt mere, men det kommer jo nok i randers kommune tilbyder de fødselsforberedelse, har i tilmeldt jer det og har det været godt, nu er det jo første gang vi skal have en lille, så tænker det måske er en god ide ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

ønskebørn74

Diana2013 skriver:

Hej har vi været til jordemoder og der var et fint hjertelyd det er nu så skønt at høre synes dog det var sådan lidt kedeligt ;0 havde bare nok forventet lidt mere, men det kommer jo nok i randers kommune tilbyder de fødselsforberedelse, har i tilmeldt jer det og har det været godt, nu er det jo første gang vi skal have en lille, så tænker det måske er en god ide ?

Dejligt søde.. 

Anmeld

5. juli 2013

Lotus86

Ja der sker ikke meget, mange bliver lidt skuffede Men super du fik lov til at høre hjertelyd, det er ikke alle der får lov til det.

Anmeld

6. juli 2013

Bettina90

Lotus86 skriver:

Ja der sker ikke meget, mange bliver lidt skuffede Men super du fik lov til at høre hjertelyd, det er ikke alle der får lov til det.

Ja den del er jeg lidt misundelig på ;-)

Var til 1. jordmoder besøg i går, og fik desværre ikke lov til at høre hjertelyd :-(

Anmeld

6. juli 2013

Lotus86

Bettina90 skriver:

Ja den del er jeg lidt misundelig på ;-)

Var til 1. jordmoder besøg i går, og fik desværre ikke lov til at høre hjertelyd :-(

Øv hvor ærgerligt, men nogle er bange for de ikke kan finde hjertelyden fordi det er så tidligt, og så vil man jo helt sikkert blive nervøs, og formentlig uden grund.

Anmeld

6. juli 2013

Bettina90

Lotus86 skriver:

Øv hvor ærgerligt, men nogle er bange for de ikke kan finde hjertelyden fordi det er så tidligt, og så vil man jo helt sikkert blive nervøs, og formentlig uden grund.

Ja, var lige præcis den grund hun gav :-) Og jeg var nok også blevet lidt nervøs hvis hun ikke kunne finde hjertelyden ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.