36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
6 svar
5 synes godt om
4. juli 2013

Lund18

Har simpelthen så meget at give mig til, men det eneste jeg vil er snart at få vores lille dreng i armene

Tasken til sygehuset er nogenlunde pakket, mangler kun de ting vi stadig bruger (pung, vandrejournal, mobil + oplader osv.) Hjemmet er så klart som det kan blive, for sengen bliver samlet imorgen.

Kom til at tænke på en ting, havde i liftkassen med på sygehuset? Vi regner pt. med at vi selv skal have bil med over derfor også autostol, men bliver det så for meget med liften også??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

banana3

Lund18 skriver:

Har simpelthen så meget at give mig til, men det eneste jeg vil er snart at få vores lille dreng i armene

Tasken til sygehuset er nogenlunde pakket, mangler kun de ting vi stadig bruger (pung, vandrejournal, mobil + oplader osv.) Hjemmet er så klart som det kan blive, for sengen bliver samlet imorgen.

Kom til at tænke på en ting, havde i liftkassen med på sygehuset? Vi regner pt. med at vi selv skal have bil med over derfor også autostol, men bliver det så for meget med liften også??

Jeg har også tænkt meget på, om liften skal med, men vi er blevet enige om at den skal med, og hvis jeg kan holde til det (og det ikke er et møg vejr), så går vi nemlig hjem, bor ca 1 kam derfra.. Så sender eg farmand hjem efter barnevognen når vi er klar til at komme hjem :-)

Jeg er igang med at pakke vores taske, må jeg høre hvad i har pakket?

Anmeld

4. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

vi har ik brugt lift på sygehuset nogen af gangene. vh stine

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Jeg ka ik se hva du sku bruge liften til.. Der er krybber på sygehuset

Anmeld

4. juli 2013

k&k&k&k

Lund18 skriver:

Jeg brugte lift på sygehuset. Men det var fordi jeg vidste jeg skulle være indlagt og jeg ville ikke have ham sovende i de plastkasser de har på Kolding Sygehus.

Og så kunne han også ligge ved siden af mig i stedet for over mig

Anmeld

4. juli 2013

Rødhætte

Lund18 skriver:

Vi havde ikke lift med og synes ikke vi mangler den. 

Anmeld

5. juli 2013

Lund18

banana3 skriver:

Jeg har også tænkt meget på, om liften skal med, men vi er blevet enige om at den skal med, og hvis jeg kan holde til det (og det ikke er et møg vejr), så går vi nemlig hjem, bor ca 1 kam derfra.. Så sender eg farmand hjem efter barnevognen når vi er klar til at komme hjem :-)

Jeg er igang med at pakke vores taske, må jeg høre hvad i har pakket?

God ide Jeg tænker også liften er praktisk, også for os for vi har en færgetur inden vi er hjemme, så den ville måske være nyttig der.

Jeg har pakket lidt løst tøj til mig og min kæreste (vi skal være der nogen få dage) lidt blandet tøj til baby. Auto stol, pusletaske med lidt bleer, stofbleer, osv. Ammeindlæg, ammebh, crem til brysterne, vandrejournal, toiletsager, klipklapper, pung med alt vigtigt indhold, mobil + oplader, kamera+ oplader, lidt bla. snack, også liftkassen med dyne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.