2,6 mdr sover stadig i vores seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2013

Anonym trådstarter

Hvordan kan vi vænne vores søn stille og roligt til at sove i egen seng og værelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

L&V

Anonym skriver:

Hvordan kan vi vænne vores søn stille og roligt til at sove i egen seng og værelse?

Hvis han kun er 2,6 måneder er det ret så normalt at de stadig sover ved mor og far og at det først er ved de 4måneder man begynder med rytme osv

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Hvis han kun er 2,6 måneder er det ret så normalt at de stadig sover ved mor og far og at det først er ved de 4måneder man begynder med rytme osv

Ups hehe . Han er 2,6 år og ikke mdr

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Anonym skriver:

Ups hehe . Han er 2,6 år og ikke mdr

Så ka jeg bedre forstå det.. Det er en tilvending der tager langtid hvis han aldrig har været vand til det.. jeg vile ta en madres med derind og sove ved hans side i en tid til ham var tryg

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Så ka jeg bedre forstå det.. Det er en tilvending der tager langtid hvis han aldrig har været vand til det.. jeg vile ta en madres med derind og sove ved hans side i en tid til ham var tryg

Okay så vi skal starte med at sove på gulvet ved siden af ?

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Anonym skriver:

Okay så vi skal starte med at sove på gulvet ved siden af ?

Det ville jeg gøre. tror det vil blive alt for voldsomt at gå fra og ha jer helt tæt til i slet ik er der. måske i ka holde lidt i hånd osv hvis han så bliver utryg

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det ville jeg gøre. tror det vil blive alt for voldsomt at gå fra og ha jer helt tæt til i slet ik er der. måske i ka holde lidt i hånd osv hvis han så bliver utryg

Okay super tak for rådet

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Anonym skriver:

Okay super tak for rådet

Så lidt. held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.