Hvilken billigere ansigtscreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.967 visninger
10 svar
2 synes godt om
4. juli 2013

Kloster

Løber snart tør for min vild gode Clinique ansigtscreme, men har simpelthen ikke råd til at give 360,- for en ny lige nu.

What to do????

Købe Matas' egen, Plaisir, Nivea ell ????

Jeg vil gerne have fugt til mit ansigt,  skal være en 24H creme og god. Skal ikke føles som en billig vandcreme, man klasker i ansigtet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Alexander&Lærke

Jeg har prøvet matas egen dagcreme den er udmærket.

Ellers er jeg begyndt at bruge drema ansigtscreme den er også en 24 timers creme så den kan jeg godt anbefale og koster ca 60 kr i matas. fx.

Anmeld

4. juli 2013

pcoramt

Kloster skriver:

Løber snart tør for min vild gode Clinique ansigtscreme, men har simpelthen ikke råd til at give 360,- for en ny lige nu.

What to do????

Jeg vil gerne have fugt til mit ansigt,  skal være en 24H creme og god. Skal ikke føles som en billig vandcreme, man klasker i ansigtet.

Decubal (staves) fra apoteket, den er super god er selv dyb afhængig af Dior hydrolife sorbet men til 420 kr må jeg indrømme at det er en luksus jeg aldrig får råd til igen!

Anmeld

4. juli 2013

Fenja09

What to do????

Jeg bruger Derma og det er super godt - synes jeg. De har det lige nu i Netto og dagcremen koster vist 35 kr, hvor den f.eks. i Kvickly koster over det dobbelte. Den er drøj i brug og man kan have den rigtig længe. De laver forresten flere slags, så det er muligt at de også har en 24h creme.

/Fenja

Anmeld

4. juli 2013

BellaCiinea

Kloster skriver:

What to do????

Jeg bruger denne Er super glad for den..

http://www.matas.dk/australian-bodycare-facial-cream-50-ml

Anmeld

4. juli 2013

Faith

IsabellaCiinea skriver:

Jeg bruger denne Er super glad for den..

http://www.matas.dk/australian-bodycare-facial-cream-50-ml

Den kunne jeg faktisk godt tænke mig at prøve.

Men hvordan dufter den? Synes ofte Tea tree produkterne lugter lidt kraftigt.

Anmeld

4. juli 2013

Kloster

Tusinde tak for hjælpen.

Har søgt og tænkt og har fundet denne her ansigtscreme fra Biotherm til 100,- for 30 ml. Den skal jeg have... HVis denne her ikke er en 24H, så skal jeg have den grønne. Den er 24H

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2013

rosinen i pølse enden

Kloster skriver:

What to do????

Et forslag kunne være at tjekke trendsales, dba mm, måske den du bruger kan findes til en go pris

Anmeld

4. juli 2013

gonefishing

Kloster skriver:

What to do????

HAHAHA har lige haft samme problem, købte plaisir og har på ingen måde fortrudt det, overvejer at køre den fuldt ud

Anmeld

4. juli 2013

gonefishing

Kloster skriver:

Tusinde tak for hjælpen.

Har søgt og tænkt og har fundet denne her ansigtscreme fra Biotherm til 100,- for 30 ml. Den skal jeg have... HVis denne her ikke er en 24H, så skal jeg have den grønne. Den er 24H

du er godt klar over hvor lidt 30 ml`er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.