Update på: Ingen hjertelyd i Angel Sounds og NF på onsdag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
5 svar
12 synes godt om
4. juli 2013

Lauer

Hej tøser,

Til alle jer, der oplever at I ikke kan finde hjertelyd med Angel Sounds, og er møghamrende bekymret: Det er der slet ingen grund til. Jeg kunne ikke finde hjertelyd, og det er stadig ikke lykkedes mig endnu, men havde en skøn NF scanning i går.

Baby-bølle ville ikke ligge i profil, men valgte at ligge med røven/ryggen til, og ville ikke rigtigt vende sig - på et tidspunkt svømmede den rundt og det så ud som om den ville være samarbejdsvillig, og der blev hurtigt taget et par billeder, som de vurderede nakkefolden ud fra. 1:7198, er da ret godt (jeg er 33 år) Hele seancen tog en god halv time, indtil vi måtte konstatere, at vi nok ikke fik bedre billeder en dem jeg har vedhæftet.

Det ene billede er hurtigt taget, mens bøllen lå på siden, det andet mens bøllen lå med røven/ryggen til
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

MomInTheMaking

Lauer skriver:

Hej tøser,

Til alle jer, der oplever at I ikke kan finde hjertelyd med Angel Sounds, og er møghamrende bekymret: Det er der slet ingen grund til. Jeg kunne ikke finde hjertelyd, og det er stadig ikke lykkedes mig endnu, men havde en skøn NF scanning i går.

Baby-bølle ville ikke ligge i profil, men valgte at ligge med røven/ryggen til, og ville ikke rigtigt vende sig - på et tidspunkt svømmede den rundt og det så ud som om den ville være samarbejdsvillig, og der blev hurtigt taget et par billeder, som de vurderede nakkefolden ud fra. 1:7198, er da ret godt (jeg er 33 år) Hele seancen tog en god halv time, indtil vi måtte konstatere, at vi nok ikke fik bedre billeder en dem jeg har vedhæftet.

Det ene billede er hurtigt taget, mens bøllen lå på siden, det andet mens bøllen lå med røven/ryggen til

Dejligt at alt er som det skal være. jeg synes det sidste billede er her fantastisk. man kan virkelig se en magelig lille baby med ryggen til der.^^

Anmeld

4. juli 2013

BigHope13

Lauer skriver:

Hej tøser,

Hvor fantastisk stort tillykke med en veloverstået nf det er så dejlig en milepæl at være kommet over.

Anmeld

4. juli 2013

Lauer

BigHope13 skriver:

Hvor fantastisk stort tillykke med en veloverstået nf det er så dejlig en milepæl at være kommet over.

Tak - jeg er også enormt taknemmelig, men hold nu op hvor har jeg været bekymret og nervøs.. og helt uden grund ;-) NU vil jeg virkelig nyde, at være gravid

Anmeld

4. juli 2013

BigHope13

Lauer skriver:

Tak - jeg er også enormt taknemmelig, men hold nu op hvor har jeg været bekymret og nervøs.. og helt uden grund ;-) NU vil jeg virkelig nyde, at være gravid

ja sådan havde jeg det også, så begynder man virkelig bare at nyde tilværelsen

Anmeld

4. juli 2013

AnonymMor

Lauer skriver:

Hej tøser,

Stort tillykke med den fine scanning

Ja de hjemme hjertelyds dimser er ret farlige at have da de ofte sætter en unødvendig skræk i livet på en

Jeg har selv en angelsound og det lykkedes først mig at finde den rigtige hjertelyd i uge 16-17 stykker mener jeg

Rigtige fine billeder i har fået synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.