Jeg bliver sindsyg!!!! -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
10 svar
2 synes godt om
4. juli 2013

DianaRJS

nu er jeg ENDELIG sluppet af med kvalme og opkastninger... yay hurraaaaa endelig...

and guess what!!!! så tager vi sku da bare sure opstød, halsbrænd og bækkenløsninger istedet for... -.- seriøst hvor er ham der, der skal holde hånden over mig? -.- tror jeg er blevet glemt.....

come on ... giv mig en change -.-

så nu gode råd mod sure opstød og halsbrænd... fyr løs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

katrine26

Jeg tager sådan nogle tyggetabeletter for apoteket som hedder balancid det er det eneste som hjælper mig. Også undgår jeg juice da jeg ved det giver mig sure opstø. katrine26. 

Anmeld

4. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

nu er jeg ENDELIG sluppet af med kvalme og opkastninger... yay hurraaaaa endelig...

and guess what!!!! så tager vi sku da bare sure opstød, halsbrænd og bækkenløsninger istedet for... -.- seriøst hvor er ham der, der skal holde hånden over mig? -.- tror jeg er blevet glemt.....

Nøj hvor jeg kender det. Havde også kvalme og opkast til jeg var omkring 16+ også fik jeg bækkenløsning og nu døjer jeg også tit med sure opstød og halsbrænd, mælk eller kakao hjælper på mig. Og selvfølgelig har vi ingen af delene nu da jeg har drukket al mælken

Anmeld

4. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Galieve!!!! Kan fåes på apotek og vist nok også i supermarkeder med håndkøbsmedicin.  

man skal lige vænne sig til smagen, men det virker og man kan få det i sådan nogen portions-rør, så man kan tage dem med i tasken

Anmeld

4. juli 2013

k&k&k&k

DianaRJS skriver:

Samarin! Det virker på et spiltsekundt!

Bare bland en pakke i et glas vand og lad det bruse af, og så ned med det i en køre

Fåes også i håndkøb.

Anmeld

4. juli 2013

barelillemig

det tror jeg de fleste af os har prøvet jeg har også nogle tyggetabletter fra apoteket, kan ik huske hvad de hedder. Synes ik samarin hjælper mig

Anmeld

4. juli 2013

l.kjoeller

DianaRJS skriver:

balancid. må man gerne tage under graviditet

Anmeld

4. juli 2013

Bettina90

Har også tendens til at producere for meget mavesyre, hvilket giver sure opstød og halsbrand. Det hjælper mig at spise hvidt brød især, men bare generelt at have lidt mad i maven hjælper :-)

Anmeld

4. juli 2013

DitteFisk

Galieve eller Balancid var min redning på halsbrænd når det var værst. 

Og på bækkenløsning hjalp det at være inaktiv hvilket jeg ikke var god til.. Ellers brugte jeg glidelagen i sengen (som faktisk bare bare et satin-sengelinned som jeg lå på) Det hjalp virkelig meget om natten, så det gjorde ikke længere vildt ondt at vende sig.. Et bækkenbælte var også godt. 

Anmeld

4. juli 2013

pcoramt

DianaRJS skriver:

mælk, mælk og mere mælk.. det er mit bedste råd.. ellers så små mængder mad, men ofte. og gulerødder virker os her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.