Lille babyseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.018 visninger
10 svar
4 synes godt om
3. juli 2013

SKbaby

Hej alle

Vi søger en lille tremmeseng, da vores soveværelse ikke er særlig stort.

Derfor må de udvendige mål på tremmesengen maks være 60 x 120. (De fleste er 64x124cm).

Kender i mon nogle senge, der har disse mål? Eventuelt nogle der sælger dem brugte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

SKbaby

Det skal lige siges, at sengen også gerne må være mindre end 60x120. Baby skal bare helst kunne være i den til 2-års alderen

Anmeld

4. juli 2013

Nessie

Det bliver nok svært at finde en tremmeseng med mindre mål, men det kan være du kan finde nogen på udenlandske hjemmesider.

Vi har en bed-side crib, og det er nærmest bare en mini tremmeseng, men barnet kan ikke ligge i den til det er 2 år. Vores lå i den til han var 9 mdr.

Anmeld

4. juli 2013

PernilleogLouis

SKbaby skriver:

Hej alle

Derfor må de udvendige mål på tremmesengen maks være 60 x 120. (De fleste er 64x124cm).

Kender i mon nogle senge, der har disse mål? Eventuelt nogle der sælger dem brugte?

babysam har en - mener den er 100*54 men tvivler på barnet kan være der til h*n bliver 2 år

Anmeld

4. juli 2013

SKbaby

PernilleogLouis skriver:

babysam har en - mener den er 100*54 men tvivler på barnet kan være der til h*n bliver 2 år

Kan du linke til den?

Anmeld

4. juli 2013

NovemberBaby2013

Kig på babysams hjemmeside

Anmeld

4. juli 2013

Misser1989

SKbaby skriver:

Hej alle

Når jeg ser på babysams hjemmeside er der en xy Star tremmeseng med målene 60*120, men der står ikke om det er indvendige eller udvendige mål  Men det kan man da ringe høre dem om.. ;-)

Anmeld

4. juli 2013

NovemberBaby2013

Misser1989 skriver:

Når jeg ser på babysams hjemmeside er der en xy Star tremmeseng med målene 60*120, men der står ikke om det er indvendige eller udvendige mål  Men det kan man da ringe høre dem om.. ;-)

Ts kan jo bare selv gå ind og kigge, det er ikke så svært jo, hehe .
Jeg synes efterhånden folk spørger om hjælp til de mest latterlige ting i stedet for selv at kigge efter det, men det bare min mening

Men målene er:
Udv.mål: L124xH83xB65 cm
Madrasmål: 60x129 cm

Anmeld

4. juli 2013

SKbaby

DecemberBaby2013 skriver:

Ts kan jo bare selv gå ind og kigge, det er ikke så svært jo, hehe .
Jeg synes efterhånden folk spørger om hjælp til de mest latterlige ting i stedet for selv at kigge efter det, men det bare min mening

Men målene er:
Udv.mål: L124xH83xB65 cm
Madrasmål: 60x129 cm

Nej det er ikke så svært Men jeg har efterhånden ledt overalt efter små tremmesenge og derfor bad jeg hende om at linke for at være sikker på, at det var den samme seng som jeg før havde kigget på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.