2,5 årige tryghedsnarkoman

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
5 svar
2 synes godt om
3. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i 22 uge med andet barn.

Min søn på 2,5 år har siden fødslen været afhængig af mig og selv i dag er han meget knyttet til mig og det er mor der skal gør alt for ham

Han sover i vores seng , og hver gang han vågner så kigger han efter mig og vil holdes i hånden. :/

Hvordan kan jeg få ham stille og roligt sove i egen seng, før varm nr to kommer til verden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Nessie

Prøv at starte med at lægge en madras på gulvet ved siden af dig, og så væn ham stille og roligt til at sov der, og så langsomt ind i hans egen seng.

I kan også prøve bare at putte ham i hans seng, og se hvad der sker, nogle gange bliver man overrasket 

Og så må faren nok lidt mere på banen. I bliver nødt til at være lidt hårde og sige at nu er det altså far der gør det og det, også selvom det giver gråd og ufred i starten.

Pøj pøj med det 

Anmeld

4. juli 2013

Mumto3

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 22 uge med andet barn.

Min søn på 2,5 år har siden fødslen været afhængig af mig og selv i dag er han meget knyttet til mig og det er mor der skal gør alt for ham

Han sover i vores seng , og hver gang han vågner så kigger han efter mig og vil holdes i hånden. :/

Hvordan kan jeg få ham stille og roligt sove i egen seng, før varm nr to kommer til verden?

Hos os valgt vi bare at sove sammen, altså alle fire. De store lå i smørhullet og baby lå ved sinden af mig i en "side-seng" (jeg kan ikke lige huske hvad de hedder). Hvis han er så mor syg, så tror jeg kun det bliver værre af at han skal sove helt mutters alene på et værelse for sig selv imens mor og far ligger og putter med baby.

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hos os valgt vi bare at sove sammen, altså alle fire. De store lå i smørhullet og baby lå ved sinden af mig i en "side-seng" (jeg kan ikke lige huske hvad de hedder). Hvis han er så mor syg, så tror jeg kun det bliver værre af at han skal sove helt mutters alene på et værelse for sig selv imens mor og far ligger og putter med baby.

Okay ja han er meget mor syg :/

Lige fortiden er vi bange for at han kommer til at sparke på min mave i søvne :/ jeg er gravid så derfor er vi mere bevidste nu

Anmeld

4. juli 2013

Mumto3

Anonym skriver:

Okay ja han er meget mor syg :/

Lige fortiden er vi bange for at han kommer til at sparke på min mave i søvne :/ jeg er gravid så derfor er vi mere bevidste nu

Åh ja! Det havde jeg helt glemt. Når du nævner det kan jeg godt huske det var en udfordring.

Anmeld

4. juli 2013

Alexander&Lærke

Jeg kunne forestille mig det ikke bliver nemt spicelt ikke nu hvor der kommer en mere.

Min egen søn har altid være mest farsyg. Og har altid sovet i sin egen seng, men da vi fik lillesøster ville han ikke sove i sin egen seng, eller han ville godt falde i søvn der men kl 24-01 stykker kom han altid op til os, vi vaglte så ikke at gøre et stort nummer ud af det, for han måtte jo have et behov for også at være der når han ellers aldrig havde gjort det før. så i lang tid sov vi alle 4 i sengen, sønnike i midten og lillesøster på den anden side af mig.  Stille og roligt holdt han op med at vågne og bliv i hans egen seng hele natten.  Det passende ca med at jeg hold op med at amme lillesøster også blev hun i egens egen seng og måske også derfor han blev der. 

Jeg ville nok vente med at tage kampen indtil jeres nr 2 skal sove i egen seng. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.