Stem på en vinterjakke (læs tekst først!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken vinterjakke? (læs tekst først!)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.954 visninger
13 svar
1 synes godt om
3. juli 2013

StudPsyk

Sidder og vil bestille vinterjakke til Rose. Men hvilken!? Jeg har lagt nogle forslag op her, og i bedes venligst kun stemme, hvis i har personlig erfaringer med det pågældende mærke eller kender nogen der har. Altså ikke stemme baseret på jakkes udseende
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Mother-love

Vi har ticket to heaven jakken med hvide stjerner på. Og jeg elsker den. Den holder virkelig vind og vand ude. Og så. Den dejlig varm. Vi har indtil videre kun god erfaring med den og så synes jeg også det er en rigtig flot jakke. /)

Anmeld

3. juli 2013

StudPsyk

Havanagila skriver:

Vi har ticket to heaven jakken med hvide stjerner på. Og jeg elsker den. Den holder virkelig vind og vand ude. Og så. Den dejlig varm. Vi har indtil videre kun god erfaring med den og så synes jeg også det er en rigtig flot jakke. /)

Har også hørt meget godt om dem Vi havde en name it sidste år. Men den var ikke helt varm nok, så hun måtte ofte have ekstra under. Så tænker jeg hellere må skrabe erfaringer sammen denne gang

Anmeld

3. juli 2013

Maja_4000

Caroline havde Name it flyverdragt orden var vi rigtig glade for, kunne godt finde på at købe jakke til hende der i år

Men ud fra udseendet af dem du har lagt på, ville eg vælge Reima

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Janne T. skriver:

Sidder og vil bestille vinterjakke til Rose. Men hvilken!? Jeg har lagt nogle forslag op her, og i bedes venligst kun stemme, hvis i har personlig erfaringer med det pågældende mærke eller kender nogen der har. Altså ikke stemme baseret på jakkes udseende

Min datter har haft Reima og vi har kun gode oplevelser med den. Det eneste vi ikke vidste var at de ( eller den jakke hun havde) var enorm stor i str. Det er en str 74 købt sidste efterår og hun bruger den stadig i år, hvor hun bruger str 86 i tøj. Men det er super holdbart - og man kan faktisk ikke se på den jakke Alberte har, at den er 1 år gammel. Den ser ud som ny.

Jeg kan også anbefale mærket Didrikson og der er også tilbud på lige nu. Super kvalitet.

/Fenja

Anmeld

3. juli 2013

StudPsyk

Fenja09 skriver:

Min datter har haft Reima og vi har kun gode oplevelser med den. Det eneste vi ikke vidste var at de ( eller den jakke hun havde) var enorm stor i str. Det er en str 74 købt sidste efterår og hun bruger den stadig i år, hvor hun bruger str 86 i tøj. Men det er super holdbart - og man kan faktisk ikke se på den jakke Alberte har, at den er 1 år gammel. Den ser ud som ny.

Jeg kan også anbefale mærket Didrikson og der er også tilbud på lige nu. Super kvalitet.

/Fenja

Ja, det siger du ikke! Købte tidligere på året en Reima flyverdragt på bud str. 92, og den er jo ENORM! Er ikke sikker på hun kan passe den til vinter Jeg overvejer godt nok lidt den Reima, også pga man kan klikke en fleece indeni hvis det er helt crazy koldt. Og 350 kroner er en god pris!

Ville du så købe den i 86? Hun er 85 cm lang og bruger 86/92

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Janne T. skriver:

Ja, det siger du ikke! Købte tidligere på året en Reima flyverdragt på bud str. 92, og den er jo ENORM! Er ikke sikker på hun kan passe den til vinter Jeg overvejer godt nok lidt den Reima, også pga man kan klikke en fleece indeni hvis det er helt crazy koldt. Og 350 kroner er en god pris!

Ville du så købe den i 86? Hun er 85 cm lang og bruger 86/92

Nå, jamen så er det ikke kun os der har oplevet det med størrelserne indenfor det mærke! Synes det er vildt at de laver dem SÅ store.

Jeg tror faktisk at jeg ville købe den str hun bruger lige nu, altså en 86, men så må vi da ikke håbe at det svare til en str 98!  Måske ville jeg faktisk nok tage ned i en butik og prøve en Reima jakke og se hvilken str der passer bedst. Det er måske lidt omstændigt, men de fører mærket i BabySam, så det er da nok muligt at gøre inden køb.

For skal det gå efter den jakke Alberte har nu som er str 74 og hun skal passe den til f.eks Okt/Nov så vil en str 80 egentlig passe fint. Hvis det er sådan de laver alle jakker.

Så ja, synes du skal købe et nr mindre end normalt.

Anmeld

3. juli 2013

Tranebaer

Ved godt det ikke er nogle af dem du har nævnt - men vil anbefale ver de terre

Anmeld

3. juli 2013

Mother-love

Janne T. skriver:

Har også hørt meget godt om dem Vi havde en name it sidste år. Men den var ikke helt varm nok, så hun måtte ofte have ekstra under. Så tænker jeg hellere må skrabe erfaringer sammen denne gang

Isabella kunne ihvertfald sagtens holde varmen her i vinter uden at skulle have ekstra tøj på. Så kan kun varmt anbefale den. Satser også på hun kan passe den til vi rammer vinteren igen. Da den blev købt et nr for stor hihihihi.det er jo ikke nogle billige jakker desværre. Men de er alle pengene værd

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

Janne T. skriver:

Jeg har stemt fairtrail, vi har ikke brugt vires flyverdragt endnu, men har købt en flyverdragt til Dina på deres lagersalg, og den føles så lækker og god kvalitet, og har kun gode erfaringer med deres tøj og overtøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.