Bokser baby inde i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
8 svar
1 synes godt om
3. juli 2013

Anna2706

Måske et dumt spørgsmål, men kan baby godt "bokse" med armene så det mærkes som spark? 

Har fået at vide han ligger med hovedet nedad, og mærker derfor mest spark øverst i maven, men mærker dem også nederst. 

Hmm, nogen der kender til det? 

Er 29+6 i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Maja88

Anna2706 skriver:

Måske et dumt spørgsmål, men kan baby godt "bokse" med armene så det mærkes som spark? 

Har fået at vide han ligger med hovedet nedad, og mærker derfor mest spark øverst i maven, men mærker dem også nederst. 

Er 29+6 i dag 

Ja det kan den da

Anmeld

3. juli 2013

Anna2706

Okay, tænkte det nok  Tak for svar 

Anmeld

3. juli 2013

Mother-love

Jeg vil sige ja.
Da jeg var gravid med Isabella omkring samme uger som du. Kunne jeg mærke hvis kæresten f.eks kørte hurtigt rundt i et sving efter han havde kørt sådan nogle gange kunne jeg mærke som om Isabella skubbede fra på hver sin side af maven. Det var så sjovt og mærke. Efter hun blev født når far kørte med barnevognen så kørte han ikke altid ligeså så forsigtig op over kanstene så fløj armene også op og støttede fra på hver side af liften hehehe

Anmeld

3. juli 2013

MariaKyedDK

Anna2706 skriver:

Er 29+6 i dag 

jeg mærker præsis det samme  jeg er i uge 33+0 idag... og har mærker det sådan i 3 uger nu  

Anmeld

4. juli 2013

Nessie

Min ligger også med hovedet nedad, og jeg mærker også "spark" over det hele 

Når den har hikke kan jeg mærke det nederst i højre side, lidt underligt 

Anmeld

4. juli 2013

Viventerjer

Er 29+6 i dag 

Jep .. Så sågar mine 2 tvillinger bokse mod hinanden, til scanning igår

Anmeld

4. juli 2013

DianaRJS

Anna2706 skriver:

Er 29+6 i dag 

kan de sagtens ja men jeg havde det nok lige "hellere i maven, end under ribbenene"

begge mine drenge har lagt MEGET højt oppe, så de har begge 2 haft en mod under mine ribben, at få et spark der er bare ikke nogle speciel rar følelse

Anmeld

4. juli 2013

Clisolka

Anna2706 skriver:

Er 29+6 i dag 

Det kan det sagtens være 

Her vender lillebror dog med r*ven nederst, så jeg mærker spark nederst og hænderne i siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.