Kender i det når man er uenige ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Christabelle

Har stemt Gabriella
Kender godt det med at man ikke kan blive enige mig og kæresten var SÅ langt fra hinanden, men lige pludselig var den der bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Lunae

Anonym skriver:

Hejsa er ano, da mine veninder er med på baby, og da kæresten her og jeg er blevet enige om at navnet til vores lille pige skal være "hemmeligt" til efter fødslen vil jeg ikke lige skilte med det er mig der smider det her op.

Kommer opdatering om hvilket navn det blev senere, hvor jeg ikke er ano.  

Lige nu står og falder det på tre navne, men hi hi, vi kan simpelthen ikke finde ud af hvilket der er kønnest af dem, og nu er vi blevet enige om at lade jer her på baby afgøre det.  (måske hi hi.)

Hvilket navn synes i personligt bedst om?

Helt klart Aura - det er SÅ fint! De to andre bryder jeg mig ikke om

Anmeld

4. juli 2013

modesty

Jeg kan virkelig godt lide Alice.  

Aura er OK, men jeg kan forestille mig at det bliver et rigtigt "modenavn" om et par år (men det kan man selvfølgelig være ligeglad med hvis man kan lide det). Det er lidt for "nuttet" til min smag.

Gabriella bryder jeg mig ikke om.

Anmeld

4. juli 2013

morethanperfect

Gabriella er såå flot 

Anmeld

4. juli 2013

Alexander&Lærke

Har stemt Aura, selvom det er alt for spicelt til mig, men de 2 anden bryder jeg mig slet ikke om. Alice er lidt for farmor agtig til mig, men kender også en farmor som hedder det

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Anonym skriver:

Hejsa er ano, da mine veninder er med på baby, og da kæresten her og jeg er blevet enige om at navnet til vores lille pige skal være "hemmeligt" til efter fødslen vil jeg ikke lige skilte med det er mig der smider det her op.

Lige nu står og falder det på tre navne, men hi hi, vi kan simpelthen ikke finde ud af hvilket der er kønnest af dem, og nu er vi blevet enige om at lade jer her på baby afgøre det.  (måske hi hi.)

Jeg ka kun li navnet Aura ud af de 3 så det fik min stemme

Anmeld

4. juli 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Jeg har stemt Gabriella! Det er SÅ smukt synes jeg.

Anmeld

4. juli 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Synes jeg også  men er lige så tændt på Alice. Kæresten er til Aura. hi hi vi synes alle tre navne er flotte.

Hov, jeg kom da bare lige til at tænke på noget! I kunne jo også bruge Abriella, og så gå på kompromis på den måde. Så starter det med A som de to andre navne og det din mand bedst kan lide, og så er det stadig NÆSTEN Gabriella. Bare lige en tanke jeg fik.

Anmeld

4. juli 2013

lycly

Gabriella er så smukt et navn

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Hov, jeg kom da bare lige til at tænke på noget! I kunne jo også bruge Abriella, og så gå på kompromis på den måde. Så starter det med A som de to andre navne og det din mand bedst kan lide, og så er det stadig NÆSTEN Gabriella. Bare lige en tanke jeg fik.

Sjov blanding, men ikke lige i vores smag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.