Hvad aflevere i (etage)kagerne på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en kage til en veninde (der er herinde, derfor ano), som der skal afleveres i weekenden, det er en stablet kage i 3 etager, men hvad aflevere i kagerne på?

Altså hvad står kagen på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Jeg har en kage til en veninde (der er herinde, derfor ano), som der skal afleveres i weekenden, det er en stablet kage i 3 etager, men hvad aflevere i kagerne på?

Altså hvad står kagen på??

Enten så køber jeg en engangskage plade, eller også får jeg min kæreste til at skære en plade ud i krydsfiner

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Enten så køber jeg en engangskage plade, eller også får jeg min kæreste til at skære en plade ud i krydsfiner

Arh, det var smart, hvad beklæder du krydsfinerpladen med?

Anmeld

3. juli 2013

Kay

har ik afleveret til nogle uden for famiie/vennekreds endnu... så jeg aflevere på mine egne fade og får dem da også igen  

Anmeld

3. juli 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Arh, det var smart, hvad beklæder du krydsfinerpladen med?

Jeg sleb kanterne med sandpapir og tørrede pladen over med en fugtig klud. Herefter kom jeg et lag bagepapir på og beklædte derefter det hele med en omgang sølvpapir

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg sleb kanterne med sandpapir og tørrede pladen over med en fugtig klud. Herefter kom jeg et lag bagepapir på og beklædte derefter det hele med en omgang sølvpapir

Smart, tak

Jeg må straks hører manden om han har en plade han kan skære

Tak

Anmeld

3. juli 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Smart, tak

Jeg må straks hører manden om han har en plade han kan skære

Tak

Det var så lidt Brugte i øvrigt en, der var 1 cm. tyk for at være sikker på, at den kunne klare vægten

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Det var så lidt Brugte i øvrigt en, der var 1 cm. tyk for at være sikker på, at den kunne klare vægten

Hvad bruger du imellem kagerne?

Denne gang vil jeg bruge kagepap også alm. grillpinde, altså de tynde træpinde også bare lidt flere

Anmeld

3. juli 2013

Ayasmor

Hvad bruger du imellem kagerne?

Denne gang vil jeg bruge kagepap også alm. grillpinde, altså de tynde træpinde også bare lidt flere

Der bruger jeg også bare kagepap. Og så bruger jeg dobbelt sugerør som støtte. Flest i den nederste bund, hvor den største vægt ligger. Tror dog sagtens du kan bruge grillpinde også.

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Der bruger jeg også bare kagepap. Og så bruger jeg dobbelt sugerør som støtte. Flest i den nederste bund, hvor den største vægt ligger. Tror dog sagtens du kan bruge grillpinde også.

Super, og mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.