halsbrand? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
6 svar
1 synes godt om
3. juli 2013

Karina1

Hej

Jeg er idag 29+4 og har det sidste par dage haft det i halsen, som hvis man kunne forestille sig, hvordan det ville være at drikke sur sur citronsaft eller sådan noget? Er det halsbrand? Det føles jo ikke som om halsen brænder :s

Har ellers ingen gener haft i min graviditet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

camilla10

Karina1 skriver:

Hej

Jeg er idag 29+4 og har det sidste par dage haft det i halsen, som hvis man kunne forestille sig, hvordan det ville være at drikke sur sur citronsaft eller sådan noget? Er det halsbrand? Det føles jo ikke som om halsen brænder :s

Har ellers ingen gener haft i min graviditet  

Jep  Kendte heller ikke til fænomenet før min første graviditet. Prøv et halvt glas mælk. I mit tilfælde kakaomælk, da jeg ikke bryder mig om mælk. Hvis det bliver rigtigt slemt kan man købe tyggetabletter på apoteket. Bare gå uden om mintsmag, da det føles som at sluge tandpasta. Og så er det selvfølgelig en god ide at undgå sodavand og andre syrlige ting, samt krydret mad. Held og lykke med det.

Anmeld

3. juli 2013

Karina1

camilla10 skriver:

Det

Jep  Kendte heller ikke til fænomenet før min første graviditet. Prøv et halvt glas mælk. I mit tilfælde kakaomælk, da jeg ikke bryder mig om mælk. Hvis det bliver rigtigt slemt kan man købe tyggetabletter på apoteket. Bare gå uden om mintsmag, da det føles som at sluge tandpasta. Og så er det selvfølgelig en god ide at undgå sodavand og andre syrlige ting, samt krydret mad. Held og lykke med det.

Det føles faktisk som om jeg har slugt en masse tandpasta, den føles jeg har i halsen /: men det har hjulpet lidt på det når jeg har spist is men det er kun til jeg kommer til at slå en bøvs, så kommer det igen i halsen /: men det er bestemt ikke så slemt at det ikke er til at holde ud men når jeg ellers har hørt folk snakke om halsbrand, lyder det som om der nærmest er ild i halsen,  men sådan har jeg det bestemt ikke

Anmeld

4. juli 2013

camilla10

Karina1 skriver:

Det føles faktisk som om jeg har slugt en masse tandpasta, den føles jeg har i halsen /: men det har hjulpet lidt på det når jeg har spist is men det er kun til jeg kommer til at slå en bøvs, så kommer det igen i halsen /: men det er bestemt ikke så slemt at det ikke er til at holde ud men når jeg ellers har hørt folk snakke om halsbrand, lyder det som om der nærmest er ild i halsen,  men sådan har jeg det bestemt ikke

Nej, ingen ild i halsen  Så længe, det er til at holde ud, er mælkeprodukter en god hjælp. Men det kan godt blive værre i løbet af graviditeten. Så er tabletterne uundværlige. Mine hedder Gaviscon. 

Anmeld

4. juli 2013

Solstrålebørn

Kan varmt anbefale flydende gaviscon  

Anmeld

4. juli 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Åh jeg husker det kun alt for godt.
Det bedste middel, jeg fandt, var fishermans friends pastiller. det tog det hele

Anmeld

4. juli 2013

Rødhætte

Solstrålebørn skriver:

Kan varmt anbefale flydende gaviscon  

Samme råd vil jeg give! Det virker og skader ikke barnet. Jeg kunne dog bedst bruge dem i tyggeform

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.