Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg er idag 29+4 og har det sidste par dage haft det i halsen, som hvis man kunne forestille sig, hvordan det ville være at drikke sur sur citronsaft eller sådan noget? Er det halsbrand? Det føles jo ikke som om halsen brænder :s
Har ellers ingen gener haft i min graviditet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karina1 skriver: Hej Jeg er idag 29+4 og har det sidste par dage haft det i halsen, som hvis man kunne forestille sig, hvordan det ville være at drikke sur sur citronsaft eller sådan noget? Er det halsbrand? Det føles jo ikke som om halsen brænder :s Har ellers ingen gener haft i min graviditet
Jep Kendte heller ikke til fænomenet før min første graviditet. Prøv et halvt glas mælk. I mit tilfælde kakaomælk, da jeg ikke bryder mig om mælk. Hvis det bliver rigtigt slemt kan man købe tyggetabletter på apoteket. Bare gå uden om mintsmag, da det føles som at sluge tandpasta. Og så er det selvfølgelig en god ide at undgå sodavand og andre syrlige ting, samt krydret mad. Held og lykke med det.
camilla10 skriver: Det Jep Kendte heller ikke til fænomenet før min første graviditet. Prøv et halvt glas mælk. I mit tilfælde kakaomælk, da jeg ikke bryder mig om mælk. Hvis det bliver rigtigt slemt kan man købe tyggetabletter på apoteket. Bare gå uden om mintsmag, da det føles som at sluge tandpasta. Og så er det selvfølgelig en god ide at undgå sodavand og andre syrlige ting, samt krydret mad. Held og lykke med det.
Det
Det føles faktisk som om jeg har slugt en masse tandpasta, den føles jeg har i halsen /: men det har hjulpet lidt på det når jeg har spist is men det er kun til jeg kommer til at slå en bøvs, så kommer det igen i halsen /: men det er bestemt ikke så slemt at det ikke er til at holde ud men når jeg ellers har hørt folk snakke om halsbrand, lyder det som om der nærmest er ild i halsen, men sådan har jeg det bestemt ikke
Karina1 skriver: Det føles faktisk som om jeg har slugt en masse tandpasta, den føles jeg har i halsen /: men det har hjulpet lidt på det når jeg har spist is men det er kun til jeg kommer til at slå en bøvs, så kommer det igen i halsen /: men det er bestemt ikke så slemt at det ikke er til at holde ud men når jeg ellers har hørt folk snakke om halsbrand, lyder det som om der nærmest er ild i halsen, men sådan har jeg det bestemt ikke
Nej, ingen ild i halsen Så længe, det er til at holde ud, er mælkeprodukter en god hjælp. Men det kan godt blive værre i løbet af graviditeten. Så er tabletterne uundværlige. Mine hedder Gaviscon.
Kan varmt anbefale flydende gaviscon
Solstrålebørn skriver: Kan varmt anbefale flydende gaviscon
Samme råd vil jeg give! Det virker og skader ikke barnet. Jeg kunne dog bedst bruge dem i tyggeform
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128