opstød og halsbrænd? er det normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
undskyld alle mine indlæg idag men har lige et spørgsmål til som jeg håber i kan svare på

Idag har jeg døget meget med halsbrænd og opstød det gør så jeg kommer til at bøvse ofte og er rigtig træls meen er det normalt vis jeg nu er gravid?

Og burte det overhovedet komme nu hvor jeg kun har et hcg på 13?
Håber der er nogle der kender lidt til det mvh Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

L&V

Anna111 skriver:

undskyld alle mine indlæg idag men har lige et spørgsmål til som jeg håber i kan svare på

Idag har jeg døget meget med halsbrænd og opstød det gør så jeg kommer til at bøvse ofte og er rigtig træls meen er det normalt vis jeg nu er gravid?

Og burte det overhovedet komme nu hvor jeg kun har et hcg på 13?
Håber der er nogle der kender lidt til det mvh Anna

Tror bare det er alm halsbrand og måske lidt fantom agtigt. kvalme kommer som regel pga høj hcg og det er det jo ik i dit tilfælde og halsbrande kommer pga tryk på galdeblæren som regel når maven er stor

Anmeld

3. juli 2013

anna111

Månsson skriver:

Tror bare det er alm halsbrand og måske lidt fantom agtigt. kvalme kommer som regel pga høj hcg og det er det jo ik i dit tilfælde og halsbrande kommer pga tryk på galdeblæren som regel når maven er stor

Okay tak det kan godt være det bare er det men ville da ønske jeg kunne få det til at stoppe så det er rigtig træls og ubehaligt

Anmeld

3. juli 2013

L&V

Anna111 skriver:

Okay tak det kan godt være det bare er det men ville da ønske jeg kunne få det til at stoppe så det er rigtig træls og ubehaligt

Drik noget mælk, spis is mandler eller kiks

Anmeld

3. juli 2013

anna111

Månsson skriver:

Drik noget mælk, spis is mandler eller kiks

Jeg har allerrede drukket 2 store glas mælk idag men jeg havde problemet selv mens jeg drak mælk så det havde desværre ingen efekt det er nok bare helt almenlig halsbrænd som jeg kan håbe er væk imorgen

Anmeld

3. juli 2013

L&V

Anna111 skriver:

Jeg har allerrede drukket 2 store glas mælk idag men jeg havde problemet selv mens jeg drak mælk så det havde desværre ingen efekt det er nok bare helt almenlig halsbrænd som jeg kan håbe er væk imorgen

Jeg drikker en litter om dagen for at ta toppen og alminox ved siden af og ellers kun vand for ellers kaster jeg op af halsbrande

Anmeld

3. juli 2013

anna111

Månsson skriver:

Jeg drikker en litter om dagen for at ta toppen og alminox ved siden af og ellers kun vand for ellers kaster jeg op af halsbrande

Okay tak jeg har dog overhovedet ingen kvalme kun lidt når jeg spiser og efter jeg har spist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.