Janne T. skriver:
Jeg sidder og kigger på badetøj til ungerne, men ved ikke hvad vi skal have! Da vi var ude at rejse i efteråret havde Rose sådan en hummel UV-badedragt, som jeg fik billigt fordi det var en udgående model. Men synes ikke rigtig jeg kan finde noget af den slags lige nu, og ved ikke hvad jeg skal gå efter.
Hvad har jeres helt små?
Hvad med jeres tumlinge?
Skal både købe til James på knap 3 mdr. og Rose på knap 21 mdr., og føler 300 kroner er ret dyrt, hvis det bliver en skodsommer og der ikke bliver så meget baderi.. Hvis James skal bade bliver det dog kun i varmtvandsbassin i svømmehal 
Vi har en badedragt til Alberte som vi ikke selv har købt - det har hendes moster. Den kostede 250 kr og er fra Intersport, kender ikke selv mærket, men den var da dyr nok synes jeg! Hun har indtil videre brugt den en gang i år og det var i svømmehallen - håber på bedre vejr snart 
Jeg synes de er smarte dem med UV filter i stoffet og ved at en del sælger dem brugt, men nye på Trendsales til rimelig penge. Har set både fra Hummel og Katvig.
Men jeg tænker kan begge børn egentlig ikke nøjes med badebukser? Det havde jeg selv overvejet at købe til Alberte før hun fik badedragten af sin moster. Men det er klart at de ikke dække så meget af kroppen som en dragt.
/Fenja 
Anmeld