Hvad for noget badetøj har jeres baby/tumling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

Trine89

Jeg har haft kigget lidt på denne til Caia (som er knap 23 mdr)   

Men er stadig kun i overvejelsesfasen hihi. 

http://shop.danefae.dk/baby-2/uv-badetoj/frilly-suit-navy-red-hearts.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

StudPsyk

Trine89 skriver:

Jeg har haft kigget lidt på denne til Caia (som er knap 23 mdr)   

Men er stadig kun i overvejelsesfasen hihi. 

http://shop.danefae.dk/baby-2/uv-badetoj/frilly-suit-navy-red-hearts.html

Hold nu op den er cute!!

Anmeld

3. juli 2013

Pige2009

Janne T. skriver:

Jeg overvejer også lidt bare at købe en alm. badedragt til Rose og ikke UV. Altså ikke fordi jeg ikke vil beskytte hendes hud, men hun er i forvejen meget modstandsdygtig pga. hun er halv koreaner, og i forvejen har en del mørkt igment naturligt. Hendes hud er ikke særlig saart

Jeg ville klart købe en UV dragt. Prøv Kvickly. Der har jeg set dem til 179 kr.

Anmeld

3. juli 2013

Trine89

Janne T. skriver:

Hold nu op den er cute!!

Jah det syntes jeg også hihi. 

og 250 kroner er ikke så galt. (plus jeg kender en som kan skaffe mig den med lidt rabat )

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Janne T. skriver:

Jeg sidder og kigger på badetøj til ungerne, men ved ikke hvad vi skal have! Da vi var ude at rejse i efteråret havde Rose sådan en hummel UV-badedragt, som jeg fik billigt fordi det var en udgående model. Men synes ikke rigtig jeg kan finde noget af den slags lige nu, og ved ikke hvad jeg skal gå efter.

Hvad har jeres helt små?
Hvad med jeres tumlinge?

Skal både købe til James på knap 3 mdr. og Rose på knap 21 mdr., og føler 300 kroner er ret dyrt, hvis det bliver en skodsommer og der ikke bliver så meget baderi.. Hvis James skal bade bliver det dog kun i varmtvandsbassin i svømmehal

Vi har en badedragt til Alberte som vi ikke selv har købt - det har hendes moster. Den kostede 250 kr og er fra Intersport, kender ikke selv mærket, men den var da dyr nok synes jeg! Hun har indtil videre brugt den en gang i år og det var i svømmehallen - håber på bedre vejr snart

Jeg synes de er smarte dem med UV filter i stoffet og ved at en del sælger dem brugt, men nye på Trendsales til rimelig penge. Har set både fra Hummel og Katvig.

Men jeg tænker kan begge børn egentlig ikke nøjes med badebukser? Det havde jeg selv overvejet at købe til Alberte før hun fik badedragten af sin moster. Men det er klart at de ikke dække så meget af kroppen som en dragt.

/Fenja

Anmeld

3. juli 2013

Pikku Myy

Janne T. skriver:

Nooooo! Hello Kitty! MY EYES, MY EYES! Haha, ej pjat! Tak for tippet. Skal i H&M i morgen, så det kan da godt ske man lige skulle lure

Ja, der er drengenes heldigvis lidt mere neutral

Anmeld

3. juli 2013

Maja_4000

Caroline har bare en helt almindelig badedragt fra h&m

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.