Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lidt et pinligt spørgsmål.... Kommer der mælk ud af brystet fra et eller flere "huller"?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op til flere huller
Hos mig ihvertfald..
IG skriver: Lidt et pinligt spørgsmål.... Kommer der mælk ud af brystet fra et eller flere "huller"?
Det er skam ikke pinligt jeg prøvede med min den første og malKe ud, og havde 5 huller i den ene og tror det var 7 8 stykker i den anden
Flere..... Jeg opdagede en dag, da jeg ammede, at der kom mælk ud helt ude for uden af det mørke område på brystet - altså ca 3-4 cm fra selve vorten, dét så mærkeligt ud, hi hi...
maria_wlt skriver: Op til flere huller Hos mig ihvertfald..
Tak
engodmor skriver: Det er skam ikke pinligt jeg prøvede med min den første og malKe ud, og havde 5 huller i den ene og tror det var 7 8 stykker i den anden
Tak Og hold da op
Dot D skriver: Flere..... Jeg opdagede en dag, da jeg ammede, at der kom mælk ud helt ude for uden af det mørke område på brystet - altså ca 3-4 cm fra selve vorten, dét så mærkeligt ud, hi hi...
Jøsses og tak
Når jeg malker ud, kommer der mælk ud fra 3-5 huller. Vh stine
StineW79 skriver: Når jeg malker ud, kommer der mælk ud fra 3-5 huller. Vh stine
det kan komme ud på til 9 forskellige steder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128