En stille tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juli 2013

Bettina90

Hej alle i herlige mennesker :-)

Er i dag 15+1 og synes det næsten er for stille ;-) I den første tid var der ømme bryster, kvalme osv. Nu er alle de der graviditetssymptomer forsvundet, og føler næsten ikke jeg er gravid lige pt?..

Synes godt den lille snart kan give nogle livstegn fra sig, da jeg ellers går og bekymrer mig en smule om alt er som det skal være

Havde bare lige brug for at dele mine tanker :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Karla

Bettina90 skriver:

Hej alle i herlige mennesker :-)

Er i dag 15+1 og synes det næsten er for stille ;-) I den første tid var der ømme bryster, kvalme osv. Nu er alle de der graviditetssymptomer forsvundet, og føler næsten ikke jeg er gravid lige pt?..

Synes godt den lille snart kan give nogle livstegn fra sig, da jeg ellers går og bekymrer mig en smule om alt er som det skal være

Havde bare lige brug for at dele mine tanker :-)

Det er næsten den værste tid
Jeg købte en Angel Sound, så jeg kunne høre hjertelyden og høre den lille rumstere derinde. Det var den bedste investering
For fra 13+ til 17+ mærkede jeg intet til graviditeten, udover en mave der begyndte at vokse lidt.

Anmeld

3. juli 2013

Bettina90

Karla skriver:

Det er næsten den værste tid
Jeg købte en Angel Sound, så jeg kunne høre hjertelyden og høre den lille rumstere derinde. Det var den bedste investering
For fra 13+ til 17+ mærkede jeg intet til graviditeten, udover en mave der begyndte at vokse lidt.

Ja, det har jeg også overvejet at købe  Men er glad for at høre at det ikke kun er mig.

Hvordan begyndte du at mærke til igen at du er gravid? :-)

Anmeld

3. juli 2013

Karla

Bettina90 skriver:

Ja, det har jeg også overvejet at købe  Men er glad for at høre at det ikke kun er mig.

Hvordan begyndte du at mærke til igen at du er gravid? :-)

Det gjorde jeg først 17+2, hvor jeg mærkede prinsessen vende sig er nu 18+5, og mærker hende dagligt, men lytter stadig med Angel Sound, for lige at høre hjertet

Anmeld

4. juli 2013

Bettina90

Karla skriver:

Det gjorde jeg først 17+2, hvor jeg mærkede prinsessen vende sig er nu 18+5, og mærker hende dagligt, men lytter stadig med Angel Sound, for lige at høre hjertet

Okay :-) Glæder mig virkelig til at mærke liv

Anmeld

4. juli 2013

grinny

Jeg er 15+3 og føler også bare alt er gået i stå 

Skal så heldigvis til kønsscanning på lørdag så kan jeg da lige få et kig inden for 

Anmeld

5. juli 2013

Bettina90

grinny skriver:

Jeg er 15+3 og føler også bare alt er gået i stå 

Skal så heldigvis til kønsscanning på lørdag så kan jeg da lige få et kig inden for 

Så er vi jo næsten lige langt :-) 

Fedt med kønsscanning, det er jeg lidt misundelig over :b Tror du det er en dreng eller pige? :-)

Anmeld

5. juli 2013

grinny

Bettina90 skriver:

Så er vi jo næsten lige langt :-) 

Fedt med kønsscanning, det er jeg lidt misundelig over :b Tror du det er en dreng eller pige? :-)

Ja det er vi 

Har virkelig ingen fornemmelse. Den ene dag er jeg sikker på at det er en dreng den næste dag en pige 

Glæder mig bare til at vide hvad der gemmer sig derinde 

Anmeld

5. juli 2013

Bettina90

grinny skriver:

Ja det er vi 

Har virkelig ingen fornemmelse. Den ene dag er jeg sikker på at det er en dreng den næste dag en pige 

Glæder mig bare til at vide hvad der gemmer sig derinde 

Ja kan jeg så godt forstå Føles også mærkeligt at blive ved med at omtale den som 'den' eller 'baby' ;-)

Min kæreste og jeg har besluttet at vi godt kunne vente til scanningen deromkring uge 20 med at få køn at vide, men er nu lidt ængstelig for at finde ud af det ;-)

Anmeld

5. juli 2013

grinny

Bettina90 skriver:

Ja kan jeg så godt forstå Føles også mærkeligt at blive ved med at omtale den som 'den' eller 'baby' ;-)

Min kæreste og jeg har besluttet at vi godt kunne vente til scanningen deromkring uge 20 med at få køn at vide, men er nu lidt ængstelig for at finde ud af det ;-)

Det troede jeg også at jeg kunne, men der er 4 uger til jeg skal til MD skanning og det synes jeg er alt for lang tid  Så ville bare vide det nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.