1. graviditet 20+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
3 svar
3 synes godt om
3. juli 2013

Stivdie

Så blev det sommerferietid for mit vedkommende, så de næste par uger kan det godt være jeg ikke lige får lagt mavebilleder op hver uge - men bare rolig, de skal nok komme op, når jeg kommer til en computer

Jeg har det stadig fantastisk med at være gravid, og mærker nu bevægelse og små puf derindefra stort set hver dag Det er altså bare SÅ hyggeligt! Men jeg glæder mig til, at de små puf bliver så kraftige her hen over sommeren, så kæresten er i stand til også at mærke dem hver gang, for han bliver altså bare så glad og stolt hver gang det lykkes for ham
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Mother-love

Stivdie skriver:

Så blev det sommerferietid for mit vedkommende, så de næste par uger kan det godt være jeg ikke lige får lagt mavebilleder op hver uge - men bare rolig, de skal nok komme op, når jeg kommer til en computer

Jeg har det stadig fantastisk med at være gravid, og mærker nu bevægelse og små puf derindefra stort set hver dag Det er altså bare SÅ hyggeligt! Men jeg glæder mig til, at de små puf bliver så kraftige her hen over sommeren, så kæresten er i stand til også at mærke dem hver gang, for han bliver altså bare så glad og stolt hver gang det lykkes for ham

Sikke en fin lille babybolig

Anmeld

3. juli 2013

Stivdie

Havanagila skriver:

Sikke en fin lille babybolig

Tak Glæder mig til den bliver en stor, fin babybolig

Anmeld

3. juli 2013

Rødhætte

Stivdie skriver:

Så fin din strutmave er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.