Etage.kager, nogle der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juli 2013

Miss-86

Jeg er blevet sådan ret hub på at lave fine kager med fondant, synes det er sjovt og spændende.

Derfor tænker jeg at der må være nogle af jer, der kan svare på, om det er svært at lave kager ovenpå hinanden? Da det er min næste projekt.

Hvordan gør man? Evt. nogle der kan sende et godt link til en hjemmeside eller lignende, hvor de viser det? Det skal helst være billeder, da det er det jeg får mest ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Isabella_mor

youtube har MASSER af how to do's... så det er bare at gå igang med at finde inspiration..

Anmeld

3. juli 2013

Miss-86

Isabella_mor skriver:

youtube har MASSER af how to do's... så det er bare at gå igang med at finde inspiration..

Okay, Tak..

Så må jeg se på det, når jeg en dag skal lave sådan en kage

Anmeld

3. juli 2013

mariamiss6

Miss-86 skriver:

Okay, Tak..

Så må jeg se på det, når jeg en dag skal lave sådan en kage

Det er mest et spørgsmål om at få understøttet kagerne nok.

Det kan du nemt gøre ved at stikke dobbel-lagede sugerør ned i kagerne. Jo større vægt der skal ovenpå, jo flere sugerør er der behov for. 

Man klipper det ene sugerør op, og stikker det så ind i det andet, sådan gør du dem dobbelte, og dermed mere stabile. 

Og så stikker du dem ellers i kagen gerne i cirkelform (eller samme form som kagen der skal ovenpå). 

I øvrigt lægger jeg altid plastik imellem alle mine kager. Du kan nemt klippe sådan et af de der tynde bøjelige skærebrædder til, så det passer hver enkelt kage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.