den ultimative pakkeliste til sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

pcoramt

Suger til mig af alle jeres råd tror i det er en ide at tage tvillinge ammepuden med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Aabye

pcoramt skriver:

Suger til mig af alle jeres råd tror i det er en ide at tage tvillinge ammepuden med?

JA tag endelig den med...

Anmeld

4. juli 2013

Nea85

Jeg havde ikke andet med til mig selv og Clara, end hvad de andre i tråden har skrevet. Vi brugte også vores eget tøj og havde nærmest kun heldragter og natdragter med.
Jeg vil til gengæld anbefale også at pakke lidt tøj til din mand/kæreste (min var nødt til at køre hjem i bad, og det kunne jo være undgået, hvis vi havde haft lidt med til ham også )

Det første laaange stykke tid brugte jeg vatrondeller, når jeg skiftede den lille. På hospitalet var der kun halve skumklude, og det fungerede slet ikke for mig, da sådan en babynumse jo er ret lille

Anmeld

4. juli 2013

Team Putte

pcoramt skriver:

Jep, sådan en mangler jeg.. der er 81 dage tilbage til jeg senest har min drenge i armene, og jeg vil bare gerne have listen klar, så manden i værste tilfælde kan pakke det sidste.. så kom med alle jeres gode råd

på forhånd tak

udover hvad andre har skrevet så en elastik til håret så det er væk fra ansigtet under fødslen.. Læbepromade hvis du puster meget under fødslen får du meget tørre læber! Store hotpants eller trusser med plads til de kæmpestore bind man bruger lige efter og så var kold cola og chokolade GULD værd lige efter fødslen! Jeg var SÅ sulten og helt tappet for energi.. Har aldrig spist SÅ meget så hurtigt før

Anmeld

4. juli 2013

pcoramt

Team Putte skriver:

udover hvad andre har skrevet så en elastik til håret så det er væk fra ansigtet under fødslen.. Læbepromade hvis du puster meget under fødslen får du meget tørre læber! Store hotpants eller trusser med plads til de kæmpestore bind man bruger lige efter og så var kold cola og chokolade GULD værd lige efter fødslen! Jeg var SÅ sulten og helt tappet for energi.. Har aldrig spist SÅ meget så hurtigt før

cola er noteret tror os bare jeg skal have noget sukker ned

Anmeld

4. juli 2013

CH2012

Det er meget hyggeligt at læse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.