Juhu og hurra det lykkes sq!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
7 svar
10 synes godt om
3. juli 2013

Sahara82

61 kg! Før jeg blev gravid vejede jeg 65, og har altid synes jeg har manglet og tabe de sidste 5 kg, men efter jeg fødte for 3 mdr siden er det kun gået den rette vej. Det er så for vildt og fedt og giver mig bare blod på tanden til at nå de sidste. Vil gerne ned på 57. 

Ih måtte lige dele det. Er bare SÅ glad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

l.kjoeller

smsh skriver:

61 kg! Før jeg blev gravid vejede jeg 65, og har altid synes jeg har manglet og tabe de sidste 5 kg, men efter jeg fødte for 3 mdr siden er det kun gået den rette vej. Det er så for vildt og fedt og giver mig bare blod på tanden til at nå de sidste. Vil gerne ned på 57. 

godt gået

Anmeld

3. juli 2013

Heidimed lea

tillykke det er flot

Anmeld

3. juli 2013

Kloster

Sådan!!

Anmeld

3. juli 2013

Sahara82

Heidimed lea skriver:

tillykke det er flot

Tak

Anmeld

3. juli 2013

banana3

smsh skriver:

Tillykke med det ! Skide flot

Anmeld

3. juli 2013

Babydrøm

smsh skriver:

Hvor skønt

Anmeld

3. juli 2013

Mitlivsommooor

Super godt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.