Hvilken baby alarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2013

Mama1304

Godmorgen Mødre  

Hvilket mærke, a baby alamer kan i anbefale? 

Findes der ikke en babyalarm, hvor der er flere med? Når man fx har mere end et barn ude at sove? Så de kan have en alarm i hver vogn? (Håber det er til at forstå)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

nielsen80

Mama1304 skriver:

Godmorgen Mødre  

Findes der ikke en babyalarm, hvor der er flere med? Når man fx har mere end et barn ude at sove? Så de kan have en alarm i hver vogn? (Håber det er til at forstå)

Vi har en neonate, og den er vi glade for.

Tror dog ikke den kan fåes med flere enheder. Men hvis du skruer op for følsomheden, så vil du sagtens kunne fange mere en en barnevogns lyde.

Anmeld

3. juli 2013

Maja88

Ved super novaen kan du koble dem sammen hvis det er samme model..

Ergo så kan du have en i hver vogn

Anmeld

3. juli 2013

l.kjoeller

Mama1304 skriver:

Godmorgen Mødre  

neo nate. rigtig glad for vores.

Anmeld

3. juli 2013

Mama1304

Maja88 skriver:

Men skal man så, købe 2 "pakker"? Eller kan man købe en hvor der er to enheder i?

Anmeld

3. juli 2013

Maja88

Mama1304 skriver:

Men skal man så, købe 2 "pakker"? Eller kan man købe en hvor der er to enheder i?

Alt i en pakke er der jo kun 1 forældreenhed og en babyenhed.. 

N man kan jo købe et brugt sæt.. jeg har fx et jeg gerne sælger.. der skal bare et nyt batteri til

Anmeld

3. juli 2013

(august)

Maja88 skriver:

Vi har to Super Novaer med det formål at kunne have dem til at gå på sammen frekvens og kun en forældre del. 

Vi opleveded desværre en del støj på linien og det var rigtig svært at høre hvilket barn der sagde noget trods at den ene var nyfødt og den anden på 17 mdr kaldte på enten mor eller far. 

Vi har model 7 tror jeg nok den hedder. 

Vi bruger nu to sæt på hver deres frekvens og det fungerer super og har ellers ikke haft nogen problemer med dem.

Anmeld

3. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Køb 2 sæt billige walkitalkier i Harald Nyborg og indstil dem på samme kanal, så du ik behøver bruge en formue på " rigtig" baby alarmer.

Vi er i hvert fald vildt glade for vores walkier til baby alarm, og de ka indstilles på rigtig mange kanaler, så man ik risikere at der er andres der går i jeres!

Billigt og smart, hvis du spørg mig! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.