så tog jeg en ny test til morges igen. ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
jeg tog en test mandag som blev svag positiv men først efter en time det vil sige den er ugyldig.

Tirsdag fik jeg taget blodprøver ved lægen som jeg får svar på imorgen og fik lavet en test som viste meget meget svag positiv efter 4min.

Idag tog jeg så en ny test som var meget negativ men som så blev positiv efter 21min det vil sige ugyldig

Så er en smule trist til morges da flere osse har skrevet at valmed test giver falsk positive test ...

Er bange for jeg bare har nået at indfange en bio desværre

Tror jeg ville have været 4+3 skulle have haft mens i lørdags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

esioul

Anna111 skriver:

jeg tog en test mandag som blev svag positiv men først efter en time det vil sige den er ugyldig.

Tirsdag fik jeg taget blodprøver ved lægen som jeg får svar på imorgen og fik lavet en test som viste meget meget svag positiv efter 4min.

Idag tog jeg så en ny test som var meget negativ men som så blev positiv efter 21min det vil sige ugyldig

Så er en smule trist til morges da flere osse har skrevet at valmed test giver falsk positive test ...

Øv. det lyder i hvert fald ikke til der har været en udvikling i dine strege, det burde der hvis det er samme mærke du har brugt vil jeg mene.

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Anna111 skriver:

Øv, hvor er det træls at nogen tests ikke viser "korrekt". Jeg har ikke så meget forstand på tests, men Valmed er det dem man f.eks kan købe i Netto eller?

Hvad betyder "bio"?

/Fenja

Anmeld

3. juli 2013

anna111

Fenja09 skriver:

Øv, hvor er det træls at nogen tests ikke viser "korrekt". Jeg har ikke så meget forstand på tests, men Valmed er det dem man f.eks kan købe i Netto eller?

Hvad betyder "bio"?

/Fenja

Ja valmed testen er den man køber i netto en bio det er en biokemetisk gravilitet det vil sige fostert går hurtigt til.

Min nye test ser sådan ud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2013

esioul

Anna111 skriver:

Ja valmed testen er den man køber i netto en bio det er en biokemetisk gravilitet det vil sige fostert går hurtigt til.

Den ser positiv ud, men hvis der ikke har været udvikling i stregende ville jeg være bekymret.

Og ja så er de jo ikke helt troværdige når de er aflæst efter tid

Anmeld

3. juli 2013

anna111

esioul skriver:

Øv. det lyder i hvert fald ikke til der har været en udvikling i dine strege, det burde der hvis det er samme mærke du har brugt vil jeg mene.

Men vis det nu var en falsk positiv ville strejen så ikke forsvinde igen efter et par dage nu hvor der jo ikke ville være noget hcg?

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Anna111 skriver:

Ok, så blev jeg lidt klogere

Testen er helt klart positiv, men det er jo ikke til at regne med hvis 2. streg er kommet efter tid.

Anmeld

3. juli 2013

esioul

Anna111 skriver:

Men vis det nu var en falsk positiv ville strejen så ikke forsvinde igen efter et par dage nu hvor der jo ikke ville være noget hcg?

Ved det faktisk ikke. Men stregen skulle blive mere positiv da hcg fordobles hvert 3 døgn.

Og 21 minutter er jo alt for længe efter at aflæse.

Jeg ville købe en clearblue digital, den giver dig sikkert svar uden at skulle tyde streger

Anmeld

3. juli 2013

anna111

esioul skriver:

Den ser positiv ud, men hvis der ikke har været udvikling i stregende ville jeg være bekymret.

Og ja så er de jo ikke helt troværdige når de er aflæst efter tid

Hm nej syntes den liner meget det samme men den 1 test lå osse meget længer ind den idag

Anmeld

3. juli 2013

anna111

esioul skriver:

Ved det faktisk ikke. Men stregen skulle blive mere positiv da hcg fordobles hvert 3 døgn.

Og 21 minutter er jo alt for længe efter at aflæse.

Jeg ville købe en clearblue digital, den giver dig sikkert svar uden at skulle tyde streger

Ja tog jo mandag og idag er det onsdag så..
Men har fået taget blodprøver som jeg får svar på imorgen det er det mest sikre svar jeg kan få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.