Jeg er sprunget ud i det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
11 svar
2 synes godt om
2. juli 2013

MomInTheMaking

..og er nu hudløst ærlig omkring min vægt og mit vægttab.

Jeg skriver om det på min blog og jeg håber der er nogen der vil følge med og gerne kommentere lidt, da jeg synes det er SÅ meget nemmere at holde sig motiveret når man ved der er nogen som følger med.

Smid endeligt ris og ros i kommentar feltet, hvis i beslutter jer for at lure med.

Link i min signatur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er da bare for mega sej!! Ka du ik sende mig opskriften på de frikadeller vi fik oppe ved dig?? X

Anmeld

2. juli 2013

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Du er da bare for mega sej!! Ka du ik sende mig opskriften på de frikadeller vi fik oppe ved dig?? X

Tak. du er så sød. jo, kigger lige på det i morgen, der er jo ikke en decideret opskrift, nærmere en ingrediens liste. den med kylling eller uden?

Anmeld

2. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mom In The Making skriver:

Tak. du er så sød. jo, kigger lige på det i morgen, der er jo ikke en decideret opskrift, nærmere en ingrediens liste. den med kylling eller uden?

Begge! De smagte vildt godt x

Anmeld

3. juli 2013

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Begge! De smagte vildt godt x

Godt at høre, jeg er også selv blevet ret glad for grønsags duellerne, F.eks. Har jeg lige lave dem i dag af stænglen fra broccolien vi brugte i tærten igår, på den måde går der heller ikke meget mad til spilde herhjemme.

Anmeld

5. juli 2013

MomInTheMaking

Nyt indlæg på bloggen.

Anmeld

6. juli 2013

MomInTheMaking

Nu med flot nyt design.

Anmeld

16. juli 2013

MomInTheMaking

Så har jeg tabt 5 kg og intet mindre end 45 cm. læs mere om det på min blog.

Anmeld

16. juli 2013

incognito

Jeg tror da, at jeg skal til og følge din blog. Jeg er selv i gang med vægttab, så din blog kan helt klart medvirke til at give lidt ekstra motivation. Jeg kan se, at du, udover at veje dig, bruger måling. Er det noget du kan anbefale?

Anmeld

16. juli 2013

MomInTheMaking

incognito skriver:

Jeg tror da, at jeg skal til og følge din blog. Jeg er selv i gang med vægttab, så din blog kan helt klart medvirke til at give lidt ekstra motivation. Jeg kan se, at du, udover at veje dig, bruger måling. Er det noget du kan anbefale?

Hej. du skal være så velkommen. Jeg kan helt sikkert anbefale at måle.. 5 kg er ikke meget når man er så overvægtig som jeg er, derfor er det virkelig motiverende at måle, der ser man hurtigere resultater, i hvert fald når man træner som jeg. er nemlig ikke altid så god til det med maden, selv om jeg forsøger. Men held og lykke med dit vægttab, hvor meget vil du tabe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.