Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2013

Anonym trådstarter

Så er det imorgen kl 14 jeg skal til nakkefolds scanning og jeg er bare møg bange og nervøs. Ingen jeg fik mit første barn havde jeg er sa. Mangler bare at have en MA - har læst herinde at mange har prøvet at have begge dele /: - Årh jeg hader bare de tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Så er det imorgen kl 14 jeg skal til nakkefolds scanning og jeg er bare møg bange og nervøs. Ingen jeg fik mit første barn havde jeg er sa. Mangler bare at have en MA - har læst herinde at mange har prøvet at have begge dele /: - Årh jeg hader bare de tanker

Kan godt forstå du er nervøs.. Det er de fleste inden de skal til nf.  For at alt er som det skal være

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Kan godt forstå du er nervøs.. Det er de fleste inden de skal til nf.  For at alt er som det skal være

Tusind tak..

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Puha 1 time nerverne melder sig virkelig nu. Har ikke spist noget overhovedet idag /:

Anmeld

3. juli 2013

grinny

Kan godt forstå dig, havde det på samme måde!

for en god skanning og håber på en update når du er hjemme igen 

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Kan godt forstå dig, havde det på samme måde!

for en god skanning og håber på en update når du er hjemme igen 

Skal nok skrive (:

Anmeld

3. juli 2013

Karla

Anonym skriver:

Held og lykke med scanningen

Havde det præcis som dig - har været igennem en graviditet udenfor livmoderen, en SA og en BIO, så "manglede" også bare en MA.
Ventetiden var skrækkelig men min NF var helt perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.