Pusletid fra fakta?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
5 svar
3 synes godt om
2. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hej babybrugere

er der nogen af jer der bruger pusletid bleer fra fakta?? Det har vi nemlig gjort, men her den sidste måned eller to, har de kun haft änglamark bleer (som er en pæn sjat dyrere ) så jeg undre mig lidt om de er udgået??? 

Vores nærmeste fakta er en QuickFakta, og de har ikke hele deres sortiment, så ville bare lige høre ad, inden jeg tager turen til en "rigtig" fakta  

de ansatte ved selfølgelig ikk noget om det når man spørger 

Mor11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

modesty

Mor11 skriver:

Hej babybrugere

er der nogen af jer der bruger pusletid bleer fra fakta?? Det har vi nemlig gjort, men her den sidste måned eller to, har de kun haft änglamark bleer (som er en pæn sjat dyrere ) så jeg undre mig lidt om de er udgået??? 

Vores nærmeste fakta er en QuickFakta, og de har ikke hele deres sortiment, så ville bare lige høre ad, inden jeg tager turen til en "rigtig" fakta  

Mor11

Vi har det samme problem i de to Faktaer der ligger i nærmiljøet. Her har de ikke Änglamark, men MiniRisk, som er en del dyrere end Pusletid, som ellers var vores foretrukne. Øv. 

Anmeld

2. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
modesty skriver:

Vi har det samme problem i de to Faktaer der ligger i nærmiljøet. Her har de ikke Änglamark, men MiniRisk, som er en del dyrere end Pusletid, som ellers var vores foretrukne. Øv. 

Øv, så er de nok udgået 

Det var bare så dejlig nemt at vi kunne købe billige og gode bleer lige rundt om hjørnet. vi opdager altid at vi ikke har flere, i sidste øjeblik. Iih, hvor træls. 

Anmeld

2. juli 2013

Tullemor

Her i vores 2 fakta'er i buen er der heller ikke pusletid mere - spurgte en medarbejder som sagde at de er gået ud af deres sortiment desværre

så her vi gået over til rema 1000's bleer

Anmeld

2. juli 2013

LilleLene

Mor11 skriver:

Hej babybrugere

Mor11

Min kæreste som er souschef i fakta siger at de er udgået

Anmeld

2. juli 2013

modesty

Hvad er logikken i at erstatte et godt, billigt mærke med et dyrere? Tja, vi køber da bare vores bleer et andet sted, så det får de ikke meget ud af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.