Bøjle til Tripp Trapp - gammel model

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.561 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. juli 2013

FruK

Vi har arvet en Tripp Trapp stol, men mangler bøjlen. Det er den gamle model fra før maj 2003 - dvs til træbøjle og læderstrop.

Er der mon ikke nogen der har en gammel bøjle (måske i bøg så den passer til stolen) og evt stroppen liggende og gerne vil af med det til en god pris? 

Hvis der skulle være en hynde også vil jeg meget gerne købe den også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Team Putte

FruK skriver:

Vi har arvet en Tripp Trapp stol, men mangler bøjlen. Det er den gamle model fra før maj 2003 - dvs til træbøjle og læderstrop.

Er der mon ikke nogen der har en gammel bøjle (måske i bøg så den passer til stolen) og evt stroppen liggende og gerne vil af med det til en god pris? 

Hvis der skulle være en hynde også vil jeg meget gerne købe den også.

Der plejer at være en god del af dem på DBA.dk

Anmeld

2. juli 2013

FruK

Tak, jeg er igang med at kigge derinde. Men ville gerne se om jeg kan finde en som passer i farven - og som ikke koster næsten det samme som en hel, brugt stol med bøjle og det hele.

Anmeld

2. juli 2013

FruK

JuniMama skriver:

Hvis det ikke lykkes dig at finde en brugt strop, kan man købe en fin en med navn på Trendsales:

http://www.trendsales.dk/listings/wombat-strop-til -hoejstol-med-navn-uden-navn-broderi-navnebroderi/ 30431655?pn=2&track=6&rt=ssr&road=sort _gallery&search=strop+trip+trap&status=1

Hvor fint - tak.

Anmeld

2. juli 2013

FruK

FUNDET!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.