4 års tørke slutter i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
10 svar
37 synes godt om
2. juli 2013

Anonym trådstarter

Mit barn holder miniferie hos bedsterne, så efter en pludselig indskydelse kontaktede jeg en tidligere bolleven, for at se om han var klar på en omgang lagengymnastik og det er han heldigvis men hold op hvor er jeg nervøs for det er godt nok længe siden sidst og ved ikke hvordan min krop vil reagere på seksuel berøring og samleje. Jeg glæder mig afsindigt men er så nervøs at jeg allerede nu har hjertebanken og kæmpe sommerfugle i maven og det er først i aften han kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

modesty

Anonym skriver:

Mit barn holder miniferie hos bedsterne, så efter en pludselig indskydelse kontaktede jeg en tidligere bolleven, for at se om han var klar på en omgang lagengymnastik og det er han heldigvis men hold op hvor er jeg nervøs for det er godt nok længe siden sidst og ved ikke hvordan min krop vil reagere på seksuel berøring og samleje. Jeg glæder mig afsindigt men er så nervøs at jeg allerede nu har hjertebanken og kæmpe sommerfugle i maven og det er først i aften han kommer.

Sejt. 

Bare tag det som det kommer og skid på om det bliver helt perfekt og festfyrværkeri-agtigt (det gør det nok ikke ;-) Du skal bare op på hesten igen og have det lidt sjovt.

Det lyder som en god idé at det er en mand du har været sammen med før, så der er noget velkendt og trygt over det.

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Sejt. 

Bare tag det som det kommer og skid på om det bliver helt perfekt og festfyrværkeri-agtigt (det gør det nok ikke ;-) Du skal bare op på hesten igen og have det lidt sjovt.

Det lyder som en god idé at det er en mand du har været sammen med før, så der er noget velkendt og trygt over det.

Tak for dit søde svar

Ja hvis det havde været en fremmed, havde jeg heller ikke turdet gøre det og han ved godt jeg er nervøs, så han vil starte med at give lidt massage og bare nusse mig lidt, så vi går stille og roligt frem.

Anmeld

2. juli 2013

Team Putte

Anonym skriver:

HURRAAAA en kvinde der tør tage initiativ og stå ved at hun er et sexuelt væsen!

Glem nervøsiteten og bare nyd det!

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

HURRAAAA en kvinde der tør tage initiativ og stå ved at hun er et sexuelt væsen!

Glem nervøsiteten og bare nyd det!

Tak skal du da have
Jeg glæder mig også kan du tro. Vil bare tænke på mig selv og mine behov for en gangs skyld.

Anmeld

2. juli 2013

-Sigrid-

Jubiii!

Sådan, "op på hesten" 

Anmeld

3. juli 2013

Miss-86

Hvor er det bare fedt at du tager initiativ til det

Såå fedt!

Bare tag det som det kommer, godt det er en du kender

Anmeld

3. juli 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hvordan var det så? Kunne du slippe nervøsiteten og bare nyde det?

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Hvordan var det så? Kunne du slippe nervøsiteten og bare nyde det?

Ja det var helt fantastisk. Han forkælede mig bare og satte mig i centrum. Han var bare så god til at få mig til at slappe af men meget uvant for mig at være i fokus og tage imod. Han er heldigvis klar på at lege igen SNART....

Anmeld

3. juli 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Ja det var helt fantastisk. Han forkælede mig bare og satte mig i centrum. Han var bare så god til at få mig til at slappe af men meget uvant for mig at være i fokus og tage imod. Han er heldigvis klar på at lege igen SNART....

You go Girl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.