junior seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
7 svar
3 synes godt om
2. juli 2013

twinny

Hej tøser. 

Er I gået over til juniorseng? Hvis jaah, hvilken en?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

TrineMine86

twinny skriver:

Hej tøser. 

Vi er gået over til mor og fars seng 

Magnus er panisk for at sove på sit eget værelse, så han sover i smørhullet 

Vi skifter ikke før han er tryg ved sit værelse og får jeg ikke er bange for at han står op om natten uden vi hører ham, da jeg er skrælslagen over alle de ting der kunne hviskes ham hvis han var uden opsyn 

Anmeld

3. juli 2013

L&V

twinny skriver:

Hej tøser. 

Ik endnu og tænker os det vare 1års tid endnu i hvert fald.. Vi har snakket om at ta siden af tremmesengen engeng efter hun bliver 2men nu må vi se

Anmeld

3. juli 2013

SaNiNa

Både og hjemme har hun stadig tremmesenen men i campingvognen sover hun i nederste køje og det går fint der er dog et skab som lave en lille side.

Nicklas vi juniorseng da han var 2 år og 8 måneder og tror heller ikke der gør længe før Naia får siden af tremmesengen.

Nicklas har den fra Bilka med kanter på og lille indgang til selvesengen

Anmeld

3. juli 2013

twinny

Okay. Så kan det godt være for tidligt vi har købt dem. :-$ tak for svarene, tøser. 

Anmeld

8. juli 2013

Kofoed.

Vi har heller ikke købt endnu. Hun roder stadig hele tremmesengen rundt, så mor har lidt forbehold mod det. Tror dog hun for en seng i julegave, så bliver den først sat op, når vi føler hun er klar. Og der er for den sags skyld heller ikke plads på hendes værelse, pga hendes kommode, så den skal også have en ny plads, inden det bliver aktuelt.

Føler i, at drengene er klar, så synes jeg bare, at i skal give den gas. Og fortæl endelig om jeres erfaring med det hele, når det er

Anmeld

15. juli 2013

Sifling

Jeg har taget den ene side af Jolans tremmeseng for ca en måned siden, da han kan kravle ud af den..
Det er et helvede, han går bare ud af sengen og roder hele værelset til istedet for at ligge sig til at sove.. Så mit råd er at beholde tremmesengen så længe det er muligt

Anmeld

2. august 2013

MomInTheMaking

twinny skriver:

Hej tøser. 

Vi har en Juno seng (Lilleper seng) som kan bruges en del år endnu. vi tog siden af for en uge siden og der har faktisk ingen problemer været, hun falder ikke ud (den har også en ret høj kant og hun render ikke ud af den om aftenen eller noget, tilgængæld elsker hun at hun nu i løbet af dagen kan gå ond og ud af sin seng uden hjælp og hun sidder der i hvert fald en gang om dagen og læser bøger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.