Sommerland Sjælland - Hvad skal man være obs på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
5 svar
10 synes godt om
2. juli 2013

Frk. Himmelblå

Hej alle!

Gode råd søges.

Har aldrig været i Sommerland Sjælland, - vi plejer at holde lidt ferie i Nordjylland, og derfor benytter vi Fårup Sommerland, men i år vil vi også prøve Sommerland Sjælland. 

Så vil jeg gerne høre, - er det et godt sted, hvis vi påtænker at drage afsted med to børn på knap fire og to år..? Er det til at få en god plads med tæppe og picnickurv, når man tager afsted midt i højsæsonen? (I næste uge, når vejret bliver lækkert).

Er det bare kø kø kø, eller er det meget hyggeligt? 

Er der småbørnsforlystelser noget ved? 

Bare lidt af jeres gode råd og erfaringer, tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Team Putte

Frk. Himmelblå skriver:

Hej alle!

Gode råd søges.

Har aldrig været i Sommerland Sjælland, - vi plejer at holde lidt ferie i Nordjylland, og derfor benytter vi Fårup Sommerland, men i år vil vi også prøve Sommerland Sjælland. 

Så vil jeg gerne høre, - er det et godt sted, hvis vi påtænker at drage afsted med to børn på knap fire og to år..? Er det til at få en god plads med tæppe og picnickurv, når man tager afsted midt i højsæsonen? (I næste uge, når vejret bliver lækkert).

Er det bare kø kø kø, eller er det meget hyggeligt? 

Er der småbørnsforlystelser noget ved? 

Bare lidt af jeres gode råd og erfaringer, tak!

Sommerland sjælland er så absolut for små børn! Der er masser af plads til at spise madpakker, både ved borde og på græs.. Kø kommer i nok ik udenom men jeg synes ik det er så slemt i sommerland sjælland som f.eks. i Bonbonland Der er både klappezoo, indianerlandsby og vandland.. Et hav af aktiviteter for små Det er nok mere kedeligt for voksne og store børn, men det er klart et sted vi kommer til at besøge hver sommer når vores Ida bliver lidt større

Anbefales

Anmeld

2. juli 2013

Holbæktrunten

Team Putte skriver:

Sommerland sjælland er så absolut for små børn! Der er masser af plads til at spise madpakker, både ved borde og på græs.. Kø kommer i nok ik udenom men jeg synes ik det er så slemt i sommerland sjælland som f.eks. i Bonbonland Der er både klappezoo, indianerlandsby og vandland.. Et hav af aktiviteter for små Det er nok mere kedeligt for voksne og store børn, men det er klart et sted vi kommer til at besøge hver sommer når vores Ida bliver lidt større

Anbefales

Og miniland med små karruseller og kæmpe sandkasser - STORT hit for noah på 21 mdr :0)

Eneste jeg ville være obs på er at mad og is er SINDSSYGT dyrt, og der er ofte laaaaange køer - en madkurv er absolut anbefalelsesvrdig :0)

Anmeld

2. juli 2013

Frk. Himmelblå

Team Putte skriver:

Anbefales

Tusind tak for svar!!

Og mandag skulle det vist blive 24 grader, så er vandland jo også en mulighed.

Så rart at høre fra andre børnefamilier, for når man læser på en parks hjemmeside, står der jo altid bare, at stedet er fantastisk. - Bedre med nogle real live erfaringer.

Anmeld

2. juli 2013

Frk. Himmelblå

Holbæktrunten skriver:

Og miniland med små karruseller og kæmpe sandkasser - STORT hit for noah på 21 mdr :0)

Eneste jeg ville være obs på er at mad og is er SINDSSYGT dyrt, og der er ofte laaaaange køer - en madkurv er absolut anbefalelsesvrdig :0)

Hvor fint! Tusind tak for svar.. Vi husker madkurven.

Anmeld

2. juli 2013

Team Putte

Frk. Himmelblå skriver:

Tusind tak for svar!!

Og mandag skulle det vist blive 24 grader, så er vandland jo også en mulighed.

Så rart at høre fra andre børnefamilier, for når man læser på en parks hjemmeside, står der jo altid bare, at stedet er fantastisk. - Bedre med nogle real live erfaringer.

Ja lige præcis.. De skriver jo altid kun det bedste for at sælge varen bedst Lige vandlandet er der oz en del for de helt små.. Der er MEGET børnevenligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.