Mærke mindre liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
11 svar
2 synes godt om
2. juli 2013

Trekløver(:

Jeg er i dag 35+6, og de sidste to dage har jeg mærket min pige, mindre end jeg plejer. 

Mærker hende hver dag og også flere gange om dagen, men hun er noget mere stille end hun ellers har været. 

Oplevede i andre det sidst i graviditeten? 

Håber på lidt erfaringer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

L&V

malle23 skriver:

Jeg er i dag 35+6, og de sidste to dage har jeg mærket min pige, mindre end jeg plejer. 

Mærker hende hver dag og også flere gange om dagen, men hun er noget mere stille end hun ellers har været. 

Det er helt normalt. bare du mærker hende ska du ik bekymre dig

Anmeld

2. juli 2013

Trekløver(:

Månsson skriver:

Det er helt normalt. bare du mærker hende ska du ik bekymre dig

Pyhh. 

Mærker hende heldigvis, bare ikke i samme grad. 

Tak for hjælpen

Anmeld

2. juli 2013

Frk. Himmelblå

malle23 skriver:

Det er meget almindeligt, da hun jo får mindre og mindre plads at bevæge sig på.

Men er du alvorligt bekymret skal du altid reagere på det, - også selvom du mærker hende... - Din intuition er jo hendes stærkeste forsvar.

Men synes nu ikke, det virker bekymrende, som du beskriver det.

Anmeld

2. juli 2013

L&V

malle23 skriver:

Pyhh. 

Mærker hende heldigvis, bare ikke i samme grad. 

Tak for hjælpen

Så lidt. pladsen er trang og de bruger mere tid på hvile for at gøre klar til fødslen

Anmeld

2. juli 2013

Trekløver(:

Frk. Himmelblå skriver:

Det er meget almindeligt, da hun jo får mindre og mindre plads at bevæge sig på.

Men er du alvorligt bekymret skal du altid reagere på det, - også selvom du mærker hende... - Din intuition er jo hendes stærkeste forsvar.

Men synes nu ikke, det virker bekymrende, som du beskriver det.

Prøver lige at se hvordan det er i dag, ellers så giver jeg lige FG et kald. 

Men nej hun har selvfølgelig ikke den samme plads længere, det er også mere bevægelserne, der ikke er lige så kraftige.Hun har nok bare haft sig et par stille dage.

Tak for hjælpen, det beroliger  

Anmeld

2. juli 2013

Trekløver(:

Månsson skriver:

Så lidt. pladsen er trang og de bruger mere tid på hvile for at gøre klar til fødslen

Ja har godt læst, at de mere og mere får en rytme som et spædbarn. Men rart med lidt erfaring fra andre. 

Er mere rolig nu.. 

Anmeld

2. juli 2013

L&V

malle23 skriver:

Ja har godt læst, at de mere og mere får en rytme som et spædbarn. Men rart med lidt erfaring fra andre. 

Er mere rolig nu.. 

Det var godt

Anmeld

2. juli 2013

Taniakb

malle23 skriver:

Når de ligger sig fast sker der en markant ændring med aktiviteten, samt plads mangel...

Jeg mærker hende også mindre .. Men så længe du mærker lidt liv, så er det vigtigste. Hvis hun ik ligger fast, kan hun ligge ind mod moderkagen eller en anden måde som gør det ik er det samme

Anmeld

2. juli 2013

Trekløver(:

Taniakb skriver:

Når de ligger sig fast sker der en markant ændring med aktiviteten, samt plads mangel...

Jeg mærker hende også mindre .. Men så længe du mærker lidt liv, så er det vigtigste. Hvis hun ik ligger fast, kan hun ligge ind mod moderkagen eller en anden måde som gør det ik er det samme

Ved sidste jordemoder besøg for 14 dage siden, lå hun meget langt nede og hun mente, at hun var ved at sætte sig fast, så det giver måske meget god mening.

Rart jeg ikke er den eneste der mærker ændret aktivitet, og mærker hende som sagt hver dag og også flere gange, men det er barte en anden fornemmelse end før, da slagene ikke er så kraftige som før, men mere glidene bevægelser eller hvad man skal sige. 

Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.