Uro til væghængtpuslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.785 visninger
7 svar
5 synes godt om
1. juli 2013

banana3

Må jeg se hvad i har gjort?

bordet skal jo kunne klappes op, så kan ikk lige se mig ud af hvad det skal være for en uro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

serinasmor

banana3 skriver:

bordet skal jo kunne klappes op, så kan ikk lige se mig ud af hvad det skal være for en uro

Jeg har ingen billeder og vi har ikke længere puslebord. Da vi havde var det væghængt. Vi havde uroen hængende i en krog i loftet. Den hang bare så langt oppe at den ikke var i vejen for at bordet kunne slåes op

Anmeld

2. juli 2013

Hullabullabulla

banana3 skriver:

Mind mig lige om at tage et billede så du kan se, men min mand har lavet en pind med en krog i som vi sætter i hullet hvor den låses (låsemekanismen er så også i stykker) og hænger uroen i krogen..

vores puslebord hænger over toilettet derfor har vi ikke skruet krog i loftet

Anmeld

2. juli 2013

Hullabullabulla

banana3 skriver:

Det ser sådan her ud :

sorry billedet vender forkert 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juli 2013

banana3

Britt88 skriver:

Det ser sådan her ud :

sorry billedet vender forkert 

Det er ellers smart :-) vores skal dog ofte klappes op, så det er nok ikke en mulighed her :-) mange tak for idéen ellers

Anmeld

2. juli 2013

Hullabullabulla

banana3 skriver:

Det er ellers smart :-) vores skal dog ofte klappes op, så det er nok ikke en mulighed her :-) mange tak for idéen ellers

Hov tror du misforstod

Jeg sætter den i hver gang jeg lukker puslebordet ned og tager den ned når puslebordet klappes op.. En smule "besværligt" men man vender sig til det

Anmeld

2. juli 2013

modesty

banana3 skriver:

Vi har aldrig haft en uro. Syntes det var hyggeligere at have øjenkontakt og tale med min bebs. Man kan sagtens undvære en uro. Da han blev lidt større og begyndte at savne "underholdning" på pulsebordet, satte jeg klistermærker med dyr op i siderne, så han kunne pege og jeg kunne sige som dyrene. Men der var han alligevel så stor at han ikke ville have gidet en uro.

Anmeld

2. juli 2013

Tumling<3

banana3 skriver:

Vi lukker sjældent vores puslebord, da det bare hænger over vaskemaskinen, men det kan sagtens lae sig gøre uden at tage den ned. Uroen hænger i loftet og er med snore, så vi lukker bare noget af uroen inde. Her er et par billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.