lungebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2013

Kofoed.

øv, pis og lort. Anastasia har fået lungebetændelse og hold nu op, hvor tager det hårdt på mor her. Vi har lige været en hård og stresset måned igennem med flytning (mor og far flytter sammen igen ), Peters nøgle skulle afleveres i dag, hvilket jeg først fik afvide sidste mandag, troede først det var den 15., så nu ligner den nye lejlighed noget der er løgn imens Anastasia er meget påvirket af vejrtræknings besvær, hvilket betyder ved alt negativt, alle nej'er og pas på'er, så bryder hendes lille verden sammen og enten mor eller far skal være i røre afstand. Så nu erjeg bare brugt, samtidig tager det meget hårdt på mig, at hun er så syg, min lille prinsesse, puha, har bare stor tudet hele aftenen.

Når ville lige ud med det.

Er der nogen af jer andre hvis unger har haft lungebetændelse? hvor længe skulle i holde dem hjemme? Vi er begge på kh og må derfor kun have en sygedag hver, hvilket jo er et problem, heldigvis har jeg fri i dag og i morgen, så vi har først problemer på torsdag.

nu vil jeg bare vente på roen falder over mit moderhjerte, så jeg kan få noget søvn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Frejsmor

Dejligt at høre at I flytter sammen igen, det skal da nok blive godt!

Håber Anastasia snart er i bering!

Da Frej havde lungebetændelse havde vi ham hjemme til han var feberfri og nogenlunde frisk(ikke alt for generet af hoste og fik sovet nogenlunde), han var på en uges penicillinkur mener jeg og der var bedring allerede efter et par dage på penicillinen og så tror jeg han var hjemme et par dage yderligere, før vi syntes han var frisk nok til at komme afsted..

Anmeld

3. juli 2013

SaNiNa

Dejlig med en dejlig nyhed.
ang. lungebetændelse så tror jeg i skal beholde hende hjemme ind til hun er frisk igen. Da jeg havde lungebetændelse gik der ca. 1 uge fra jeg fik pencilen til jeg var frisk igen, dog hostede jeg meget længe efter.

Anmeld

8. juli 2013

Kofoed.

Frejsmor skriver:

Dejligt at høre at I flytter sammen igen, det skal da nok blive godt!

Håber Anastasia snart er i bering!

Da Frej havde lungebetændelse havde vi ham hjemme til han var feberfri og nogenlunde frisk(ikke alt for generet af hoste og fik sovet nogenlunde), han var på en uges penicillinkur mener jeg og der var bedring allerede efter et par dage på penicillinen og så tror jeg han var hjemme et par dage yderligere, før vi syntes han var frisk nok til at komme afsted..

Hun blev hurtigt klar, heldigvis. Allerede torsdag kunne hun sendes afsted i DP.

Hun var feberfri allerede om mandagen, men hun havde det ikke godt om tirsdagen. Resten af ugen fik hun hoste anfald, hvis hun havde været for aktiv.

Jeg har hørt flere nævne, at deres kun var på pencilen i 5 dage, men Anastasia skal have i 10 dage, synes det er lidt underligt.

Tak fordi du svarede, jeg havde bare ikke lige overskud til at svare før nu.

Anmeld

8. juli 2013

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Dejlig med en dejlig nyhed.
ang. lungebetændelse så tror jeg i skal beholde hende hjemme ind til hun er frisk igen. Da jeg havde lungebetændelse gik der ca. 1 uge fra jeg fik pencilen til jeg var frisk igen, dog hostede jeg meget længe efter.

Tak for svar.

Anastasia havde det fint allerede onsdag, feberfri allerede efter første gang pencilin (med hjælp fra panodil).

Torsdag kom hun i dp og det gik fik, man skulle bare stoppe hende, hvis hun begyndte at hoste lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.