øv, pis og lort. Anastasia har fået lungebetændelse og hold nu op, hvor tager det hårdt på mor her. Vi har lige været en hård og stresset måned igennem med flytning (mor og far flytter sammen igen

), Peters nøgle skulle afleveres i dag, hvilket jeg først fik afvide sidste mandag, troede først det var den 15., så nu ligner den nye lejlighed noget der er løgn imens Anastasia er meget påvirket af vejrtræknings besvær, hvilket betyder ved alt negativt, alle nej'er og pas på'er, så bryder hendes lille verden sammen og enten mor eller far skal være i røre afstand. Så nu erjeg bare brugt, samtidig tager det meget hårdt på mig, at hun er så syg, min lille prinsesse, puha, har bare stor tudet hele aftenen.
Når ville lige ud med det.
Er der nogen af jer andre hvis unger har haft lungebetændelse? hvor længe skulle i holde dem hjemme? Vi er begge på kh og må derfor kun have en sygedag hver, hvilket jo er et problem, heldigvis har jeg fri i dag og i morgen, så vi har først problemer på torsdag.
nu vil jeg bare vente på roen falder over mit moderhjerte, så jeg kan få noget søvn.
Anmeld