Kraftige lændesmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. juli 2013

Oxydatiion

Godaften allesammen

Som overskriften lyder har jeg haft kraftige lændesmerter i går og i dag. De minder om optakten til veer, men det spænder og niver bare omme i lænden, trækker ned i benene og så går de lidt omme foran De har været der i 4-5 timer begge dage men med mellemrum, og så går det i sig selv igen. har på ingen måde lavet noget som har kunnet fremprovokeret smerter, da jeg bare ligger på sofaen stort set hele dagen. men har dog være MEGET stresset de sidste 2 uger da jeg lige er blevet enlig, og det har taget hårdt på mig psykisk. Har haft mange plukkeveer de sidste 2 uger. Nogle der har oplevet lign? Håber ikke det er veer da jeg kun er 28+4.

Håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

jydeinden

Oxydatiion skriver:

Godaften allesammen

Som overskriften lyder har jeg haft kraftige lændesmerter i går og i dag. De minder om optakten til veer, men det spænder og niver bare omme i lænden, trækker ned i benene og så går de lidt omme foran De har været der i 4-5 timer begge dage men med mellemrum, og så går det i sig selv igen. har på ingen måde lavet noget som har kunnet fremprovokeret smerter, da jeg bare ligger på sofaen stort set hele dagen. men har dog være MEGET stresset de sidste 2 uger da jeg lige er blevet enlig, og det har taget hårdt på mig psykisk. Har haft mange plukkeveer de sidste 2 uger. Nogle der har oplevet lign? Håber ikke det er veer da jeg kun er 28+4.

Håber nogle kan hjælpe

tænker om det kan være spændinger som du har fået pga stressen ?

Anmeld

1. juli 2013

lilledittemor

Oxydatiion skriver:

Godaften allesammen

Håber nogle kan hjælpe

Er de regelmæssige?

Jeg ville nok være meget obs på det - evt ring til din jordemoder og spørg om råd hvis du er utryg..
Det skal jo helst ikke gå i gang nu..

Anmeld

2. juli 2013

Oxydatiion

jydeinden skriver:

tænker om det kan være spændinger som du har fået pga stressen ?

ja tænkte jeg også at det kunne være og "håber" da bare at det er det

Anmeld

2. juli 2013

Oxydatiion

Ditte_Marie skriver:

Er de regelmæssige?

Jeg ville nok være meget obs på det - evt ring til din jordemoder og spørg om råd hvis du er utryg..
Det skal jo helst ikke gå i gang nu..

De er heldigvis ikke regelmæssige på nogen måde

Har ingen problemer haft i nat, og håber også at det bliver væk i dag. Skal til jordemoder i morgen og så kan jeg jo lige snakke med hende der

Anmeld

2. juli 2013

Rødhætte

Oxydatiion skriver:

Godaften allesammen

Håber nogle kan hjælpe

Præcis sådan lændesmerter have jeg fra uge 30. Jeg havde SÅ ondt og det gik helt ud i det højre ben. Jeg gik til fysioterapeut og det hjalp lidt. Dog har jeg her 2 år efter graviditeten stadig smerter ind imellem (men ikke nær så meget som da jeg var gravid).  for at dit ikke er så slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.