MAM flasker. forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
4 svar
2 synes godt om
1. juli 2013

DenLykkelige2013

Jeg bruger MAM flasker til min søn, og har hele tiden brugt dem der hedder MAM anti kolik, men men men, nu er der pludselig nogle der hedder MAM ultivent med bred åbning.. jeg er forvirret, nogle der ved hvad forskellen er??  

Synes i forvejen at sutteflaske markedet er noget af en jungle, og når de så begynder at ændre på tingene bliver jeg da først forvirret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Læs på hvad alder der står de er til...

Hvis der er bredere hul er det til de "ældre" babyer og mindre huller til de små...

MAM har at der står på siden af æsken hvad alder og hvad konsistens der er bedst til hvilken sut

det er MAM vi selv har købt sidste gang, og største størrelse hedder noget med X kan jeg se på siden af sutten Vi har den flaske der kan skilles i bunden også for nemmere at kunne gøre den ren..det har både fordele og ulemper vil jeg sige

Anmeld

1. juli 2013

DenLykkelige2013

Wampires skriver:

Læs på hvad alder der står de er til...

Hvis der er bredere hul er det til de "ældre" babyer og mindre huller til de små...

MAM har at der står på siden af æsken hvad alder og hvad konsistens der er bedst til hvilken sut

det er MAM vi selv har købt sidste gang, og største størrelse hedder noget med X kan jeg se på siden af sutten Vi har den flaske der kan skilles i bunden også for nemmere at kunne gøre den ren..det har både fordele og ulemper vil jeg sige

Problemet er at jeg har fundet dem på nettet, og der står ikke så meget om dem, men nu har jeg bestilt 2 og så må jeg se om der er forskel :-). Vores MAM sutter står der 1, 2 og 3 på:-) og dem der kan skilles i bunden er dem der hedder anti kolik, dem bruger beg nemlig også :-) 

Anmeld

1. juli 2013

L&V

DenLykkelige2013 skriver:

Jeg bruger MAM flasker til min søn, og har hele tiden brugt dem der hedder MAM anti kolik, men men men, nu er der pludselig nogle der hedder MAM ultivent med bred åbning.. jeg er forvirret, nogle der ved hvad forskellen er??  

Synes i forvejen at sutteflaske markedet er noget af en jungle, og når de så begynder at ændre på tingene bliver jeg da først forvirret. 

Som jeg lige læser det er flaskerne ikke forskellige men ultivent sutterne sku være mere som at blive ammet

Anmeld

2. juli 2013

DenLykkelige2013

Månsson skriver:

Som jeg lige læser det er flaskerne ikke forskellige men ultivent sutterne sku være mere som at blive ammet

Mange tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.