Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
11 svar
3 synes godt om
1. juli 2013

Mother-love

Hej piger.
Isabella har døjet med svamp den sidste tid. Vi er stadig under behandling og det ser rigtig fint ud. Hun virker ikke som om det genere hende i løbet af dag. Og for det mest heller ikke om aftenen. Men mange aftner ligger hun og beklager sig over hendes ble og hiver ud i den. Og tager vi den af for evt. At give hende en anden på vil hun ikke have ble på igen. Hvad tror i det kan skyldes? Vi har brugt rema1000s bleer siden hun var 6 mdr og hun er nu 2 år. Så tænker ikke det er fordi de genere hende. I forhold til hun f.eks ikke kan tåle dem. Hun slår o heller ikke ud af dem eller lign. Svampen er stortset væk så tænker det heller ikke er det.
Hun er begyndt at gøre os opmærksom på hver gang hun har skidt og mange gange også når hun har tisset. Kan det være et tegn på hun ikke vil bleen mere? Hun har endnu ikke rigtig haft nogen interesse i potten eller at komme på toilettet. Vi har forsøgt at sætte hende nogle gange men vil hurtigt ned igen.

Er der nogen der har været det samme sted?

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Mother-love

1. juli 2013

VIPpigen

Har i prøvet at lade hende rende rundt i bar mås derhjemme... 

Tænker det kunne give et positivt skub til lidt pottetræning, når hun alligevel ikke vil have bleen på

Anmeld

1. juli 2013

baby012

Libero up and go bruger min svigerinde da hun fik samme problem.. 

De skulle være mere behagelige fordi de ikke har klister på og føles mere som underbukser .. 

Ellers så smid bleen  

Anmeld

1. juli 2013

Mother-love

VIPpigen skriver:

Har i prøvet at lade hende rende rundt i bar mås derhjemme... 

Tænker det kunne give et positivt skub til lidt pottetræning, når hun alligevel ikke vil have bleen på

Ikke sådan rigtigt. Fordi hun netop har en tendens til at tisse så snart hun får bleen af. Hehe.

Anmeld

1. juli 2013

Mother-love

baby012 skriver:

Libero up and go bruger min svigerinde da hun fik samme problem.. 

De skulle være mere behagelige fordi de ikke har klister på og føles mere som underbukser .. 

Ellers så smid bleen  

Jeg har godt tænkt på de bukse bleer. Men det er ikke så meget i siderne det genere hende. Det er mere bleen foran.

Anmeld

1. juli 2013

baby012

Havanagila skriver:

Jeg har godt tænkt på de bukse bleer. Men det er ikke så meget i siderne det genere hende. Det er mere bleen foran.

De er også blødere i siderne  

i det hele taget mere begaglige.. Min datter på 1 år bruger dem også .. 

Anmeld

2. juli 2013

Mother-love

baby012 skriver:

De er også blødere i siderne  

i det hele taget mere begaglige.. Min datter på 1 år bruger dem også .. 

Okay. Tak for dit svar. Tror måske vi skal prøve dem

Anmeld

2. juli 2013

gonefishing

Havanagila skriver:

Hej piger.
Isabella har døjet med svamp den sidste tid. Vi er stadig under behandling og det ser rigtig fint ud. Hun virker ikke som om det genere hende i løbet af dag. Og for det mest heller ikke om aftenen. Men mange aftner ligger hun og beklager sig over hendes ble og hiver ud i den. Og tager vi den af for evt. At give hende en anden på vil hun ikke have ble på igen. Hvad tror i det kan skyldes? Vi har brugt rema1000s bleer siden hun var 6 mdr og hun er nu 2 år. Så tænker ikke det er fordi de genere hende. I forhold til hun f.eks ikke kan tåle dem. Hun slår o heller ikke ud af dem eller lign. Svampen er stortset væk så tænker det heller ikke er det.
Hun er begyndt at gøre os opmærksom på hver gang hun har skidt og mange gange også når hun har tisset. Kan det være et tegn på hun ikke vil bleen mere? Hun har endnu ikke rigtig haft nogen interesse i potten eller at komme på toilettet. Vi har forsøgt at sætte hende nogle gange men vil hurtigt ned igen.

Er der nogen der har været det samme sted?

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen michelle

Prøv dem fra kiwi, de koster også det samme som dem fra rema

Anmeld

2. juli 2013

VIPpigen

Havanagila skriver:

Ikke sådan rigtigt. Fordi hun netop har en tendens til at tisse så snart hun får bleen af. Hehe.

Måske det er Befriende... Jeg ved det ikke... Men vi har altid bare tørret op efter Lilje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.