Skråstol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
13 svar
3 synes godt om
1. juli 2013

AnonymMor

Hejda  

vi har kigget lidt på forskellige skråstole, men er kommet lidt i tvivl om hvad vi skal vælge 

Hvad ville i anbefale ? Er det bedst at købe en ganske alm skråstol som de kun kan sidde i ? Eller er det bedre at købe sådan en fancy en med musik, vibrationer osv ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Nea85

Rinepigen skriver:

Hejda  

vi har kigget lidt på forskellige skråstole, men er kommet lidt i tvivl om hvad vi skal vælge 

Hvad ville i anbefale ? Er det bedst at købe en ganske alm skråstol som de kun kan sidde i ? Eller er det bedre at købe sådan en fancy en med musik, vibrationer osv ?  

Vi fik en fra esprit, som vi var rigtig glade for. Tror ikke det er nødvendigt med musik og alt det der

Anmeld

1. juli 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

Hejda  

Jeg har hørt at det bedste er at droppe skråstol, da baby ikke har godt af at sidde - men derimod hellere skal ligge Men har ingen erfaring med det, så ved ikke  

Anmeld

1. juli 2013

L&V

Rinepigen skriver:

Hejda  

Jeg ville spare de penge også måske heller købe et new born set til triptrap stolen hvis i har sådan en også måske en vugge eller lignende til stuen. Det har vi været så glade for

Anmeld

1. juli 2013

charlottekri

Noget som i skal være obs på, er at den skal kunne ligges helt ned, hvis i ønsker at bruge den tidligt 

Anmeld

1. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi haft en ganske alm skråstol til begge unger. Syntes alt det med vugge/vibrere/ musik er total unødvendig. Det er jo ik et sted de ska sidde længe, så alt det " sjove" ka gemmes til legetæppet. Vh stine

Anmeld

1. juli 2013

modesty

Rinepigen skriver:

Hejda  

Vi havde en helt old school én uden tingeltangel. Baby er ligeglad med gejl, det handler mest om at de gerne vil kigge på dig.

Vi brugte den når vi spiste, og når jeg skulle i bad og min mand ikke var hjemme.

Anmeld

1. juli 2013

B&J

vi havde den helt alm der bare kunne vippe eller har den da stadig gemt den var guld

Anmeld

1. juli 2013

klmf

Vi startede med en old school almindelig en, men denne gang købte jeg en Baby Bjørn brugt og den har vi simpelthen været så glade for, at jeg ærgrer mig over vi ikke købte en første gang. Alt det der med musik og fancy ting synes jeg ikke er nødvendigt, men det geniale med BB er at den vipper så dejligt - de sidder godt i den - og den kan klappes helt sammen og tages med på tur. Den ville jeg helt klart anbefale, evt. brugt, der sparer du jo meget.

Anmeld

1. juli 2013

Svenne

Jeg er også glad for Babybjørn. Der kan baby også ligge næsten helt ned.
Vi har ikke legetøj på den. Vi bruger den kun, når vi spiser aftensmad - og der sidder han og kigger på os Jeg har købt den brugt for 100 kr. - og den er ganske fin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.