Anderledes vugge eller moseskurv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg søger med lysets hastighed en anderledes vugge/moseskurv, den må gerne være drengefarver.

Jeg syntes de moseskurve ser SÅ fantastiske ud, men kan bare ikke finde nogen forhandler i DK?

Hvis jeg bestiller via Ebay, er der så en der ved hvor lang tids levering der er?
Mener de fleste var UK

Ellers smid links til anderledes, smukke eller bare sjove vugger  

(Ano, da jeg søger til min storebror)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

klmf

Vi har en fletvugge til salg, den er SÅ hyggelig. Den hang i loftet, så havde vi en sød sengerand og en lille lyskæde i stropperne. Suk

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Vi har en fletvugge til salg, den er SÅ hyggelig. Den hang i loftet, så havde vi en sød sengerand og en lille lyskæde i stropperne. Suk

Jeg har faktisk set på de fletvugger i Babysam til 499,- men er næsten overbevidst om de vil have en "stationær", altså en der står fast på gulvet

Anmeld

1. juli 2013

FruK

Min kollega har en fletvugge på hjul, sådan lidt høj i det. Sådan en ville jeg klart have, hvis jeg skulle have flere børn. Hun kan tage den med sig rundt i huset og baby kan både sove og ligge og lege i den. I Den er lidt større end liften, så den kan bruges en del længere. Men det er et arvestykke og jeg aner ikke om den kan købes et sted.

Anmeld

1. juli 2013

klmf

Anonym skriver:

Jeg har faktisk set på de fletvugger i Babysam til 499,- men er næsten overbevidst om de vil have en "stationær", altså en der står fast på gulvet

Måske I kan være heldige på loppemarkeder?? Der kan være nogle gamle guldfund

Anmeld

1. juli 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Jeg søger med lysets hastighed en anderledes vugge/moseskurv, den må gerne være drengefarver.

Jeg syntes de moseskurve ser SÅ fantastiske ud, men kan bare ikke finde nogen forhandler i DK?

Hvis jeg bestiller via Ebay, er der så en der ved hvor lang tids levering der er?
Mener de fleste var UK

Ellers smid links til anderledes, smukke eller bare sjove vugger  

(Ano, da jeg søger til min storebror)

Altså nu er denne godt nok ikke fra DK, men synes den er VILD fed/flot/anderledes!

www.mobauk.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.