Så er det sagt til bossen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
5 svar
12 synes godt om
1. juli 2013

Happiness

Så har jeg fortalt min leder om graviditeten. Var jo lidt nervøs, da jeg startede nyt job 1. maj. Og havde bare ikke samvittighed til at vente til prøvetiden var ovre, eller til jeg var 12 uger henne.

Har haft ondt i maven over det siden jeg testede positivt, så det var en lettelse at få sagt.

Og hun tog det bare så godt Hun sagde tillykke, og at det er spændende. Sagde selv at det jo ikke var planlagt, og at jeg synes det var dårlig timing. Men som hun sagde, så skulle jeg bestemt ikke have ondt i maven. Sådanne ting sker, og de vidste jo godt, at jeg på et tidspunkt ville have en 2'er. Og som hun sagde, så er der jo lang tid til januar, så de kunne jo nå at få godt glæde af mig indtil da  

Så er overlykkelig. Og kan endelig slappe af og nyde min graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

klmf

Sej boss du har, sådan burde flere reagere Dejligt du nu kan slappe af og nyde det

Anmeld

1. juli 2013

BabyMus

Dejligt hun tog det sådan. Tillykke med det og med graviditeten.

Anmeld

1. juli 2013

Nessie

Hvor er det dejligt, så kan du rigtig slappe af og nyde det og glæde dig med god samvittighed 

Anmeld

1. juli 2013

SjeBets

Dejligt sådan en boss burde alle kvinder have .... jeg mistede mit lovede job ved at være ærlig .. så kan man jo lære det :/

Anmeld

1. juli 2013

Happiness

SjeBets skriver:

Dejligt sådan en boss burde alle kvinder have .... jeg mistede mit lovede job ved at være ærlig .. så kan man jo lære det :/

Øv da, er jeg ked af at høre. Så er det ærgeligt at være ærlig! Havde du ikke noget på skrift?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.