Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anna111 skriver: Tak håber bare ikke den er falsk positiv nu hvor den ikke kom inden for tid
Tak håber bare ikke den er falsk positiv nu hvor den ikke kom inden for tid
Åhh det havde jeg ikke lige fået med.
Så er den ugyldig. desværre.
Håber den kommer inden for tid imorgen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: Åhh det havde jeg ikke lige fået med. Så er den ugyldig. desværre. Håber den kommer inden for tid imorgen.
Anna111 skriver: Tak håber virkelig selv den er positiv nu hvor den ikke kom inden for tid. Og jeg så ikke mister denne gang
Tak håber virkelig selv den er positiv nu hvor den ikke kom inden for tid. Og jeg så ikke mister denne gang
Nå for søren, så ville jeg nok tage en ny i morgen tidlig
for at den er der og bliver der!!!
Tillykke
emmagirl skriver: Nå for søren, så ville jeg nok tage en ny i morgen tidlig for at den er der og bliver der!!!
Anna111 skriver: Jeg mistede den 13/10-12 efter at have prøvet et år. jeg var 7+0Så nu håber vi det er lykkes igen. Mine symptomer udblevet mens skulle have haft det den d. 29/6Ømme brystvorter.Meget træt.Opstød.For et par dage siden meget svimmel.Men jeg har så lidt smerter i underlivet en gang i mellem.Tog test til morges men rasultatet kom først længe efter tid.Hvad siger i kan i se en strej mvh anna.
Jeg mistede den 13/10-12 efter at have prøvet et år. jeg var 7+0Så nu håber vi det er lykkes igen. Mine symptomer udblevet mens skulle have haft det den d. 29/6Ømme brystvorter.Meget træt.Opstød.For et par dage siden meget svimmel.Men jeg har så lidt smerter i underlivet en gang i mellem.Tog test til morges men rasultatet kom først længe efter tid.Hvad siger i kan i se en strej mvh anna.
Da jeg testede var der kun en streg nogen timer efter var der 2 og vi venter en sund og rask dreng , så xx for at det er det samme hos dig
Trinebaby skriver: Da jeg testede var der kun en streg nogen timer efter var der 2 og vi venter en sund og rask dreng , så xx for at det er det samme hos dig
Anna111 skriver: Tusen tak for svar det beroliger mig en smule håber virkelig den er der denne gang
Tusen tak for svar det beroliger mig en smule håber virkelig den er der denne gang
jeg tog en samme dag igen og allerede der kom den inden for tiden
Anna111 skriver: ffifinfingfingrfingreJeg mistede den 13/10-12 efter at have prøvet et år. jeg var 7+0Så nu håber vi det er lykkes igen. Mine symptomer udblevet mens skulle have haft det den d. 29/6Ømme brystvorter.Meget træt.Opstød.For et par dage siden meget svimmel.Men jeg har så lidt smerter i underlivet en gang i mellem.Tog test til morges men rasultatet kom først længe efter tid.Hvad siger i kan i se en strej mvh anna.
ffifinfingfingrfingreJeg mistede den 13/10-12 efter at have prøvet et år. jeg var 7+0Så nu håber vi det er lykkes igen. Mine symptomer udblevet mens skulle have haft det den d. 29/6Ømme brystvorter.Meget træt.Opstød.For et par dage siden meget svimmel.Men jeg har så lidt smerter i underlivet en gang i mellem.Tog test til morges men rasultatet kom først længe efter tid.Hvad siger i kan i se en strej mvh anna.
CH2012 skriver: Krydser fingre for dig/jer!
Krydser fingre for dig/jer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128