Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juli 2009

MaleneG

Jeg har siden igår haft nogle meget ubehagelige smerter nede i højre side af underlivet, og det føles bestemt ikke som ligamentsmerter.
Det er en trykken, og føles som om noget bliver mast dernede
det gør sindssygt ondt selv når jeg ligger ned, men det væreste er dog når jeg skal på toilettet uanset om det er bimmelim, eller bummelum så er det næsten så tårerne triller.. Jeg bliver svimmel, og får rigtig meget kvalme + opkast
(ja undskyld detaljerne)
Nogen som har en idé om hvad det kunne være? og evt. noget jeg burde kontakte lægen om?

Jeg ønsker jo ikke at ringe unødvendigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

FruPudderkvast

MaleneG skriver:

Jeg har siden igår haft nogle meget ubehagelige smerter nede i højre side af underlivet, og det føles bestemt ikke som ligamentsmerter.
det gør sindssygt ondt selv når jeg ligger ned, men det væreste er dog når jeg skal på toilettet uanset om det er bimmelim, eller bummelum så er det næsten så tårerne triller.. Jeg bliver svimmel, og får rigtig meget kvalme + opkast
(ja undskyld detaljerne)
Nogen som har en idé om hvad det kunne være? og evt. noget jeg burde kontakte lægen om?

Det lyder ikke rart  Og jeg mener ikke at der er noget der hedder "unødvendige opkald" til lægen..

Jeg kan ikke fortælle dig hvad det er, og synes helt klart at du skal prøve at ringe til din læge..

Det skader ikke at spørge!

Sarah 19 + 4

Anmeld

10. juli 2009

AnneKH

Go morgen, Malene.

Der er absolut ikke nogle unødvendige opkald til lægen.. hvis man er nervøs, så skal man bare ringe! Selvom du er sund og rask, er det jo heller ikke god for baby at du bekymrer dig! 

Jeg have selv i starten helt vildt ondt i maven.. præcis som du beskriver det! Og der sagde min læge, at det var fordi alt inde i maven blir lidt mast -  som fx. tarmene (uhm ja, håber ikke nogen læser med over morgenmaden!) 

Min svigerinde havde dog også lign. symptomer, og det viste sig at være blindtarmen! Den fik hun opereret ud, og fødte måneder senere en sund og rask dreng. 

Bottom line er, at jeg synes du skal kontakte lægen... hellere een gang for meget, end een gang for lidt!

Jeg  for at alt er okay! Hold os opdaterede..

Klem fra Anne 16+3

Anmeld

10. juli 2009

MaleneG

AnneKH skriver:

Go morgen, Malene.

Der er absolut ikke nogle unødvendige opkald til lægen.. hvis man er nervøs, så skal man bare ringe! Selvom du er sund og rask, er det jo heller ikke god for baby at du bekymrer dig! 

Jeg have selv i starten helt vildt ondt i maven.. præcis som du beskriver det! Og der sagde min læge, at det var fordi alt inde i maven blir lidt mast -  som fx. tarmene (uhm ja, håber ikke nogen læser med over morgenmaden!) 

Min svigerinde havde dog også lign. symptomer, og det viste sig at være blindtarmen! Den fik hun opereret ud, og fødte måneder senere en sund og rask dreng. 

Bottom line er, at jeg synes du skal kontakte lægen... hellere een gang for meget, end een gang for lidt!

Jeg  for at alt er okay! Hold os opdaterede..

Klem fra Anne 16+3

Mange tak for svar
Jeg har nu ringet til lægen, og de vil meget gerne have mig til undersøgelse.
så nu har jeg fået en tid. kl 11.30 og så krydser vi bare fingre for det er den lille som indretter hulen

Anmeld

10. juli 2009

Englebisse

MaleneG skriver:

Mange tak for svar
Jeg har nu ringet til lægen, og de vil meget gerne have mig til undersøgelse.
så nu har jeg fået en tid. kl 11.30 og så krydser vi bare fingre for det er den lille som indretter hulen

Godt du fik ringet til lægen. Heller ringe en gang for meget end slet ikke at ringe. Så er man også over alle de begymringer man kan få sat sig i hovedet :-)
God dag til dig...

Anmeld

10. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

(ja undskyld detaljerne)

jeg ville ringe med det samme... hellere engang fo meget end for lidt.. held og lykke..

Anmeld

10. juli 2009

baby2010

Ja, skynd dig at opdatere så snart du er hjemme igen!

Anmeld

10. juli 2009

Mathilde

Godt du fik en tid ved lægen....det lyder ikke rart skriv endelig når du kommer hjem.

Håber ikke det er alvorligt.

Anmeld

10. juli 2009

AnneKH

Godt du ringede.. Held og lykke!!

Anmeld

10. juli 2009

MaleneG

Så er jeg hjemme igen, alt var som det skulle være, grunden til av i maven er fordi den lille ligger og maser rundt dernede, samtidig med at nerverne fra ryggen har sat sig fast i maven.
Og så hørte jeg da lige hjerte lyd for første gang
Så fik ordre på at bare at slappe af, og ikke løfte nogen ting.
selvom jeg dog ikke kan slappe mere af end jeg gør i forvejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.