Vild ændring i udflåd 3+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg er ked af at jeg må oprette dette indlæg, men jeg bliver bæs til at få svar på den ene eller anden måde ... 

Jeg har en uge til mens skulle komme, altså 3+0.. Jeg har de sidste 2 dage haft murren i underlivet, ig det har følels "spændt ud" .. Ikke set , men følels spændt.. 

Jeg har fået rigtig meget udflåd de sidste 2 dage.. Startede som tykt mælkehvidt og nu meget slimet ...

kan nogen hjælpe mig?? Er det graviditetstegn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Anonym trådstarter

1. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er ked af at jeg må oprette dette indlæg, men jeg bliver bæs til at få svar på den ene eller anden måde ... 

Jeg har en uge til mens skulle komme, altså 3+0.. Jeg har de sidste 2 dage haft murren i underlivet, ig det har følels "spændt ud" .. Ikke set , men følels spændt.. 

Jeg har fået rigtig meget udflåd de sidste 2 dage.. Startede som tykt mælkehvidt og nu meget slimet ...

Kun en test kan fortælle om du er gravid.. bare det at du er så opsat, kan få din krop til at løbe løbsk.. 

Anmeld

1. juli 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Det er aldrig til at sige du.

Underlivet har sin helt egen gang, og det er svært at sige, om det er et graviditetstegn.

Mange får også øget udflåd i tiden inden mens.

vent en uges tid og se ad

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Det er aldrig til at sige du.

Underlivet har sin helt egen gang, og det er svært at sige, om det er et graviditetstegn.

Mange får også øget udflåd i tiden inden mens.

vent en uges tid og se ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.