Hovedpine, vand i fingere og fødder= de sover..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
4 synes godt om
1. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej.. 

Jeg er i uge 36 + 3, og begge mine hænder er begyndt at sove mere og mere. Har svært ved at se, og bliver hurtigt svimmel..

Er det egen læge, fødegangen eller jordmoderen jeg skal kontakte??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Hej.. 

Jeg er i uge 36 + 3, og begge mine hænder er begyndt at sove mere og mere. Har svært ved at se, og bliver hurtigt svimmel..

Jeg vil mene det er fødegangen og hurtigt

Anmeld

1. juli 2013

o1Mutte

Puha lyder som ssf Skynd dig at kontakte fg

Anmeld

1. juli 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Hej.. 

Jeg ville kontakte fødegangen. De symptomer du skriver kan være symptomer på svangerskabsforgiftning. Derfor ville jeg også, for at være på den sikre side, kontakte fødegangen med det samme Giver du en update på, hvordan det går med dig?

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Hvor er I søde, og jeg skal nok give en opdatering herfra.. 

Var faktisk på fødegangen sidst jeg var til jordmoder, da jeg havde forhøjet blodtryk.. efter en times hvile, så var blortrykket helt normalt.. 

Tror lige jeg drikker en masse vand og sætter mig i sofaen, og ser om det skyldes vandmangel, men er bare så træt for tiden. 

Anmeld

1. juli 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Var faktisk på fødegangen sidst jeg var til jordmoder, da jeg havde forhøjet blodtryk.. efter en times hvile, så var blortrykket helt normalt.. 

Tror lige jeg drikker en masse vand og sætter mig i sofaen, og ser om det skyldes vandmangel, men er bare så træt for tiden. 

Ej det ville jeg altså ikke gøre

Jeg ville ringe til FG med det samme .. ALDRIG tøv med at ringe .. ! 

Anmeld

1. juli 2013

HoltSchmidt

Anonym skriver:

Ring til fødegangen med det samme. Du må endelig ikke vente.

Hvis det er SSF så vil blodgennemstrømningen i moderkagen være lav og du kan risikere at få "fødekramper" som kan resultere i at du bliver bevidstløs.

Så RING NU til fg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.