Jeg søger .... Tøj ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

Bb3031

morethanperfect skriver:

Tak .. Hvad skal du ha for reima hue og handsker de grønne ?

Hvad siger du til 150 kr.? Hvis du kunne være interesseret, så kan du få hur, luffer, skjorten, toppen og sweetshirten for 200 kr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

morethanperfect

Peiner skriver:

Hvad siger du til 150 kr.? Hvis du kunne være interesseret, så kan du få hur, luffer, skjorten, toppen og sweetshirten for 200 kr. 

Jeg tænker lige over det og vender tilbage

Anmeld

3. juli 2013

Bb3031

morethanperfect skriver:

Fino fino  Du siger bare til. Alt fremstår som næsten nyt 

Anmeld

3. juli 2013

modesty

Hov - glemte at tjekke og nu sover min dreng (og det ligger på hans værelse). Gør det i morgen.

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

morethanperfect skriver:

Halløj piger ..

Jeg søger bukser og bluser i str. 80 ...
Helst molo , småfolk , danefæ , ej sikke lej , katvig osv..

Derudover søger jeg bodyer str. 80 fra danefæ og stribet katvig ..

OG , jeg søger bluser og bukser i str. 98 også
Samme mærker

Det er noget jeg vil købe den 20 , så det skal kunne være muligt

Jeg har 2 trøjer str 3-4 Katvig og småfolk. Du kan se under mine annoncer

Anmeld

4. juli 2013

Bb3031

morethanperfect skriver:

Hej igen

Jeg har fundet en bluse fra Green Cotton, som min søn er vokset fra. Det er en str. 104, men den er ikke så lang i kropslængden. Så svare nok mest til en 98/104. Den er brugt, men stadig i  rigtig pæn stand og ser ganske fin ud.

Derudover har jeg en sommerskjorte fra H.J.O.R.T.H liggende, som aldrig har været brugt. Den er en str. 98.

Hvis du er interesseret i disse to dele og det resterende, som vi tidligere har skrevet om, så kan jeg godt finde en god pris til dig på alle delene

Har vedhæftet billeder fundet på nettet, da jeg ikke har billedere endnu af dem vi har liggende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2013

morethanperfect

Peiner skriver:

Hej igen

Jeg har fundet en bluse fra Green Cotton, som min søn er vokset fra. Det er en str. 104, men den er ikke så lang i kropslængden. Så svare nok mest til en 98/104. Den er brugt, men stadig i  rigtig pæn stand og ser ganske fin ud.

Derudover har jeg en sommerskjorte fra H.J.O.R.T.H liggende, som aldrig har været brugt. Den er en str. 98.

Hvis du er interesseret i disse to dele og det resterende, som vi tidligere har skrevet om, så kan jeg godt finde en god pris til dig på alle delene

Har vedhæftet billeder fundet på nettet, da jeg ikke har billedere endnu af dem vi har liggende.

Den øverste trøje er fin , men tror desværre den blir for stram i halsen .. Den ser meget stram ud .. Han er ikke god til at få noget over hovedet , så det skal være ret stort i det ..

Anmeld

4. juli 2013

modesty

Nu har jeg tjekket - str. 80 er desværre solgt, så det hedder 86... 

Anmeld

4. juli 2013

morethanperfect

modesty skriver:

Nu har jeg tjekket - str. 80 er desværre solgt, så det hedder 86... 

Du har vel ikke noget 98 ?

Anmeld

4. juli 2013

Bb3031

morethanperfect skriver:

Den øverste trøje er fin , men tror desværre den blir for stram i halsen .. Den ser meget stram ud .. Han er ikke god til at få noget over hovedet , så det skal være ret stort i det ..

Synes nu personligt ikke den er så stram. Men ja lidt skram er den. Den smutter ikke sådan lige of hovedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.