Hvad skal i lave i Påsken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. marts 2008

Ny mor

Her er manden syg (influenza...), så jeg har 3 børn lige nu...gaaab....og må nok tage til nogle af påskekomsammener alene med ungerne :( Alt efter vejret skal vi ud i haven og starte lidt hist og her, hænge gynge op, lege mv.....
Skal i være hjemme eller?
Påskeknus Birgitte ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2008

heaven

hey.

Her står den på flise-lægning, mm vejret bliver træls som de lover. Ellers afslapning og en 80-års fødselsdag:P

God bedring med manden - håber han er nemmere at være i nærheden af, end min mand er når han er syg. Han er møgforkølet pt, virkelig meget - så går hans verden nærmest i stå, hehe.. Han er en totall PYLLERRØV!!

God påske til dig også:P

Kram Jannie

Anmeld

19. marts 2008

Kaufie

Her skal vi ikke noget de første par dage - men haven trænger gevaldigt til at blive gjort forårsklar. Så jeg håber vi slipper for alt for meget sne heroppe i nordjylland.....

Lørdag holder en af mine veninder påskekomsammen/indflytterfest i sit nye hus og søndag er der påskefrokost hos mine forældre sammen med vores "parallel-familie" (en fam, hvor børnene er på samme alder som i vores fam, og nu har vi også selv unger på samme alder)

Så ikke så meget tamtam her - vi lader op til dp-start tirsdag efter påske....

Mette

Anmeld

19. marts 2008

Ny mor

heaven skriver:

hey.

Her står den på flise-lægning, mm vejret bliver træls som de lover. Ellers afslapning og en 80-års fødselsdag:P

God bedring med manden - håber han er nemmere at være i nærheden af, end min mand er når han er syg. Han er møgforkølet pt, virkelig meget - så går hans verden nærmest i stå, hehe.. Han er en totall PYLLERRØV!!

God påske til dig også:P

Kram Jannie

Også total PYLLERRØV her....tror det er et udbredt mandegen :@

Anmeld

19. marts 2008

Loggidut

ja vi skal jo være færdig med børneværelset, så det er det vi skal lave...øv, rigtig kedelig påskeferie....ja så har vi lige en fødselsdag vi skal holde på fredag, men ellers ikke det vilde!

Anmeld

19. marts 2008

Mor-jannie

mun jeg kan det snøft:'((?)8( 8(hej;) vi skal pakke og suter ud, hvad der ik skal med til vores nye sted og så skal det ellers køres på loste pladsen med det og pakke resten ned stille og roligt for der er en weekend mere jo:) vi flytter alt i den første weekend i april:D og så skal jeg undvære internet i 2 uger pga et skal jo flyttet:'(:((?)8( snøft når det var lidt fra os:-) kram jannie(H)

Anmeld

19. marts 2008

Mor-jannie

[citat][f][småt]william´s moar skriver:[/småt][/f] 8(hej;) vi skal pakke og suter ud, hvad der ik skal med til vores nye sted og så skal det ellers køres på loste pladsen med det og pakke resten ned stille og roligt for der er en weekend mere jo:) vi flytter alt i den første weekend i april:D og så skal jeg undvære internet i 2 uger pga et skal jo flyttet: mun jeg kan det snøft:'((?)8('(:((?)8( snøft når det var lidt fra os:-) kram jannie(H)[/citat]

Anmeld

19. marts 2008

Helle30

Torsdag og fredag skulle gerne gå med at rive taget af to stalde + en lade, hvis vejret tillader det. Lørdag holder vi påskefrokost med to vennepar + børn. Søndag skal vi være sammen med hele den pukkelryggede på min fars side. Vi starter med at sætte min farmors urne i jorden og deltage i påskegudstjenesten i den kirke, hvorfra hun blev bisat forrige torsdag. Hmm. jeg har vist slet ikke nævnt herinde, at jeg har mistet hende, nu jeg tænker over det. Nå, det var selvfølgelig trist og kom meget pludseligt (hun faldt hjemme og har muligvis slået hovedet. Nåede at kalde hjemmeplejen via nødkaldeanlægget, men var død da de nåede frem) men hun blev 88 og var rimelig frisk i hovedet til det sidste - bare ikke så mobil.
Efter gudstjenesten kører vi til hendes bolig og får fordelt de sidste ting, nogen måske gerne vil arve. Bagefter spiser vi påskefrokost sammen i nogle nærliggende selskabslokaler.
Så er den påske vist ved at være gået.
Havde også lige en drøm om at få ryddet drivhuset og vasket det af + måske at få sået de første tomatplanter til forspiring, menøhhh - mon ikke der, som sædvanligt går baby i den del af tiden? Overvejer seriøst at knalde en projektør op og ordne det drivhus mens Sofie sover sødt en nat. Så kan faderen tage tjansen, hvis hun vågner.

- Helle, som har sendt Sofie i karbad under overvågning af hendes far. - Burde måske se at komme i gang med noget aftensmad.

Anmeld

19. marts 2008

ivfmarie

Vi skal alt muligt... eller vi har faktisk allerede overstået en del.
I går var vi i svømmehallen med ungerne og en kammy, bagefter på osetur med bedstemor og bedstefar (mine forældre), og sluttede af med middag Jensens. I dag har bedstemor været på besøg her, og været barnepige mens manden og jeg var på børnefri bytur med rødglødende dankort: squashketchere, nye ure og solbriller (C). Her til aften har vi så haft mine forældre til spisning. I morgen er der dømt familiehygge, måske med en zoo-tur. lørdag er der fødselsdagsfest for kusine Julie, men heeeele den pukkelryggede. Søndag er der påsketamtam hos oldefar, og mandag tager vi op til mine forældre i Hulsig. Puha.. man bliver helt svedt,hva`!? Men SÅ er påsken også slut - og så skal Malte i DP - spændende!!!
Det var lidt af vores påskeplaner.. men der dukker sikkert mere op :D
God påske til alle.

(H)Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.