Hvad får jer til at grine højt og længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

KWL

En af mine facebook venner har lige lagt et klip ind af lex og klatten "trives bedst med hvide mennesker"  Det er det ultmative sjoveste jeg nogensinde har set!!!!    http://www.youtube.com/watch?v=aMUl9PxM86c

Jeg griner så meget og det er så befriende...

Selvfølgelig er noget af det bedste jeg ved også mine pigers latter... skøn skøn skøn lud som brænder sig ind i mit hjerte og hjerne for altid

Hvad får jer til at grine helt uhæmmet???

Håber linket virker, er lidt i tvivl. Ellers er det på utube når man søger på Lex og klatten.

Kristine - der vil gå i seng med et smil på læben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

oo

ååårh, rigtig mange ting - jeg har en megaplat humor! noget af det bedste sådan "in real life" er når Søren danser rundt i bar røv inden han skal i bad (og her mener jeg  hver evig eneste gang!) og selv er overbevist om at han er møghamrende sexy og at jeg vil kaste mig over ham så snart han kommer ud fra badet

Anmeld

10. juli 2009

KWL

HI HI .... Skriger af grin. Så er det jo ikke kun min mand der tror han er sexed når han gør det.

Ja, min mand får mig også til at grine - han har den fedeste humor!!! Faktisk har vi også en ret plat/sort humor her hjemme

Kristine

Anmeld

10. juli 2009

TbCp

Jeg har en pokkers plat humor.
Min mand og jeg kan sagtens grine sammen, men min humor delte jeg 100% med min lillesøster. Og jeg kan sidde og se noget i tv jeg er færdig af grine over og så sende en tanke til Anika og vide at hun ville have grint ligeså meget som jeg

Kan selvfølgelig ikke lige komme på noget konkret..... hmmm
Det kommer.

Anmeld

14. juli 2009

lion

Der er 3 ting der ALTID kan få mig til at grine/smile.

1. Min skøre lillebror
2. Min skøre skøre mor, der kan grine af alt, så hun er ved at tisse i bukserne. Siger du hun skal holde op med at grine eller være alvorlig griner hun endnu mere.
3. Min kære datter, når Jacob leger med hende og hun skralgriner.

Jeg er også vild med Anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.