Kan det mon være derfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2013

Frk. Petersen

Hejsa alle

Jeg er førstegangsfødende, og er i uge 5+8.

Jeg syntes jeg er begyndt at bule en lille smule, kan det mon være fordi jeg var gravid som 16 årig, ville faktisk gerne have beholdt mit barn dengang, men jeg aborterede da jeg var i uge 13. Kan det måske være oversagen, eller er det mon bare synsbedrag?

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

B&J

det første lange stykke tid er der nogle der ligner de er godt oppe i graviditeten fordi de har så meget luft i maven, men den falder tit igen, også begynder at bule igen

Stort tillykke med lille spirren i maven

Anmeld

30. juni 2013

Frk. Petersen

B&J skriver:

det første lange stykke tid er der nogle der ligner de er godt oppe i graviditeten fordi de har så meget luft i maven, men den falder tit igen, også begynder at bule igen

Stort tillykke med lille spirren i maven

Det lyder ikke helt usansynligt, der kommer nogle ordentlige brag engang imellem haha!

1000 tak

Anmeld

30. juni 2013

B&J

Frk. Petersen skriver:

Det lyder ikke helt usansynligt, der kommer nogle ordentlige brag engang imellem haha!

1000 tak

ja sådan er det kroppen er totalt mærkelig når der er sådan en dejlig spir der inde....

Anmeld

30. juni 2013

Kløver

He he tror du har tastet forkert, er ikke noget såom hedder 5+8

Det er helt normalt. Det gør mange, ikke pga barnet for barn og livmoder bevæger sig først op af bækkenet efter uge 12, men pga hormoner og luft i maven får mange en bile alligevel, nogle kan næsten se ud som om de er halvvejs eller mere, nogle kan også se forskel på aften og morgen så det er forskelligt og helt normalt

Stort tillykke med den lille spire

Anmeld

30. juni 2013

Frk. Petersen

Maja84 skriver:

He he tror du har tastet forkert, er ikke noget såom hedder 5+8

Det er helt normalt. Det gør mange, ikke pga barnet for barn og livmoder bevæger sig først op af bækkenet efter uge 12, men pga hormoner og luft i maven får mange en bile alligevel, nogle kan næsten se ud som om de er halvvejs eller mere, nogle kan også se forskel på aften og morgen så det er forskelligt og helt normalt

Stort tillykke med den lille spire

hehe ja der skulle selvfølgelig stå 5+6 hehe ..

1000 tak

Anmeld

30. juni 2013

Frk. Petersen

B&J skriver:

ja sådan er det kroppen er totalt mærkelig når der er sådan en dejlig spir der inde....

Ja det må man godt nok sige.. hehe

Anmeld

30. juni 2013

Kløver

Frk. Petersen skriver:

hehe ja der skulle selvfølgelig stå 5+6 hehe ..

1000 tak

He he har selv prøvet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.