Baby/ børne magasiner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
7 svar
4 synes godt om
30. juni 2013

Louise Jørgensen

Hej Piger..

Er gentagende gange faldet over tilbud på diverse gravid/børne/baby magasiner.

Har ofte haft lyst til at prøve nogen af dem. Men ofte mht. dameblade er jeg blevet ret skuffet over indeholdet.. Gider feks. ikke de blade der er fyldt med reklamer eller bare generelt ikke har et særligt spændende indehold.

Nogen af jer der læser nogen af dem? Noget i kan anbefale?

Jeg vil også meget gerne have boganbefalinger. Lige nu har jeg tre graviditets bøger, hvilket er rigeligt Men har feks. hørt at bogen vidunderlige uger skulle være god. Flere gode jeg burde kende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Baby blade har jeg aldrig set ideen i, men jeg har altid været lidt mærkelig....

Mht bøger, har jeg været utrolig glad for min baby bog af Rebecca Persson, det en bog om sunde kost tilskud under graviditeten og når man  ammer, hvilken kost der god for det lille barn at starte på på og hvilke kost tilskud det gode for den lille også. Alt med tanke for økologi og ssundhed, super lækkert opslagsværk

Anmeld

30. juni 2013

Louise Jørgensen

skovrup skriver:

Baby blade har jeg aldrig set ideen i, men jeg har altid været lidt mærkelig....

Mht bøger, har jeg været utrolig glad for min baby bog af Rebecca Persson, det en bog om sunde kost tilskud under graviditeten og når man  ammer, hvilken kost der god for det lille barn at starte på på og hvilke kost tilskud det gode for den lille også. Alt med tanke for økologi og ssundhed, super lækkert opslagsværk

Tak for dit svar..

Ved heller ikke om det er nogen fidus i det overvedet ejer ikke erfaring på det område.

Anmeld

30. juni 2013

camilla10

Louise Jørgensen skriver:

Hej Piger..

Har ofte haft lyst til at prøve nogen af dem. Men ofte mht. dameblade er jeg blevet ret skuffet over indeholdet.. Gider feks. ikke de blade der er fyldt med reklamer eller bare generelt ikke har et særligt spændende indehold.

Jeg vil også meget gerne have boganbefalinger. Lige nu har jeg tre graviditets bøger, hvilket er rigeligt Men har feks. hørt at bogen vidunderlige uger skulle være god. Flere gode jeg burde kende?

Jeg låner magasinerne på biblioteket. Man kan reservere sig til de nyeste

Anmeld

30. juni 2013

Louise Jørgensen

camilla10 skriver:

Jeg låner magasinerne på biblioteket. Man kan reservere sig til de nyeste

God ide.. Hvilke nogen kan du anbefale?

Anmeld

30. juni 2013

camilla10

God ide.. Hvilke nogen kan du anbefale?

Førhen kunne jeg få "Vi forældre". Nu kan jeg kun få "Vores børn" for forskellige aldersgrupper. De har flere artikler til fælles, så jeg læser mest babyversionen og synes det er godt.

Anmeld

30. juni 2013

Rødhætte

Hej Piger..

Jeg har et 6 mdr abonnement på "vores børn mini" synes det er et hyggeligt blad, men ikke et must at læse 

Anmeld

30. juni 2013

modesty

Hej Piger..

Jeg tegnede abonnement på Vores Børn fordi man fik et gavekort med til Name It så det stort set var gratis. 

Det var da meget sjovt i starten inden jeg fødte og da baby var lille, men da mit års abonnement var gået, kunne jeg allerede fornemme at de samme artikler begyndte at køre i ring (det er nok begrænset hvor mange nyheder der er at skrive om babyer), så jeg har ikke købt det siden.

Så jeg vil sige at hvis du kan få et abonnement hvor gaven der følger med er noget du rent faktisk kommer til at bruge, så gør det da.

Jeg har også været glad for Rebekka Perssons bog (som vist nok hedder Sund Baby eller noget i den stil).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.