Louise Jørgensen skriver:
Hej Piger..
Er gentagende gange faldet over tilbud på diverse gravid/børne/baby magasiner.
Har ofte haft lyst til at prøve nogen af dem. Men ofte mht. dameblade er jeg blevet ret skuffet over indeholdet.. Gider feks. ikke de blade der er fyldt med reklamer eller bare generelt ikke har et særligt spændende indehold.
Nogen af jer der læser nogen af dem? Noget i kan anbefale?
Jeg vil også meget gerne have boganbefalinger. Lige nu har jeg tre graviditets bøger, hvilket er rigeligt
Men har feks. hørt at bogen vidunderlige uger skulle være god. Flere gode jeg burde kende?
Jeg tegnede abonnement på Vores Børn fordi man fik et gavekort med til Name It så det stort set var gratis.
Det var da meget sjovt i starten inden jeg fødte og da baby var lille, men da mit års abonnement var gået, kunne jeg allerede fornemme at de samme artikler begyndte at køre i ring (det er nok begrænset hvor mange nyheder der er at skrive om babyer), så jeg har ikke købt det siden.
Så jeg vil sige at hvis du kan få et abonnement hvor gaven der følger med er noget du rent faktisk kommer til at bruge, så gør det da.
Jeg har også været glad for Rebekka Perssons bog (som vist nok hedder Sund Baby eller noget i den stil).
Anmeld