Hvordan begynde man sådan en samtale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
6 svar
5 synes godt om
30. juni 2013

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har ikke haft sex i næsten 3 uger. Vi plejer ellers at have omkring 2 gange om ugen. Jeg syntes ikke at jeg har haft lyst. Min mand har hellere ikke lagt op til noget.

Men kan ikke få mig til at snakke med ham om det... hvordan griber jeg det an? hvordan starter man sådan en samtale???

hvad ville i gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

B&J

Mig sige det lige ud af posen stille og roligt...

Anmeld

30. juni 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Min mand og jeg har ikke haft sex i næsten 3 uger. Vi plejer ellers at have omkring 2 gange om ugen. Jeg syntes ikke at jeg har haft lyst. Min mand har hellere ikke lagt op til noget.

Men kan ikke få mig til at snakke med ham om det... hvordan griber jeg det an? hvordan starter man sådan en samtale???

hvad ville i gør?

Jeg tror bare at jeg ville sige det uden at tænke videre over det. Det kan tit blive lidt for kompliceret, hvis man går i mange dage og overvejer, analysere og gør ved istedet for bare at sige "hey skat skal vi snart knalde igen" og så gøre det med et smil på læben og et glimt i øjet

/Fenja

Anmeld

30. juni 2013

Nemesis

kommer an på hvad det er du vil snakke om..altså at du ikke har haft lyst men har fået det igen eller??

ellers er det vel rimeligt ligeud og sige til ham " skat jeg ved du sikkert savner vores intimitet, men jeg har bare ikke lyst for tiden, men vil rigtig gerne ligge i ske, krammes eller hvad du nu gerne vil/har brug for.

Anmeld

30. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

hvad ville i gør?

"hej skat, hvornår skal vi ha noget sex?"

Anmeld

3. juli 2013

Miss-86

Måske du skal lade være at starte en stor samtale med ham, men bare sige : Hey skat, skal vi knalde i aften? (som de andre også skriver)
Også tage den derfra ..

Anmeld

3. juli 2013

Lusi

Anonym skriver:

hvad ville i gør?

Overrask ham

Tag noget frækt tøj på og gå ind til ham og sig "hva så skat? Jeg har lyst til dig"..

Hvis altså det er dér du vil hen.

Hvis det er fordi du vil sige du ik har lyst til ham ligenu, så sig det stille og roligt. Du er inde i en dårlig periode og har bare ik lyst og overskud til det helt vilde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.