14+3 tvillinge bøller.. (Scanning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Ja.. Vildt som man svæver af lykke efter det.. 

Og når man mærker dem tumle i maven,

smelter moderhjertet totalt.. 

Fuldstændig hvor er det bare skønt
har du forresten været til første jordemoder besøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Fuldstændig hvor er det bare skønt
har du forresten været til første jordemoder besøg

Ja.. Og det var sgu lidt kedeligt.. GG.. Hun gik vildt op i min kost.. Og jeg blev sur.. Spiser vildt sundt til dagligt men vil fandeme have mine grove rundstykker med god ost i weeekenden.. 

Anmeld

1. juli 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Ja.. Og det var sgu lidt kedeligt.. GG.. Hun gik vildt op i min kost.. Og jeg blev sur.. Spiser vildt sundt til dagligt men vil fandeme have mine grove rundstykker med god ost i weeekenden.. 

Åh øv, ja fandt det også ret kedeligt, og meget snak om kost. Men har heldigvis fået en rigtig sød jordemoder som siger man også gerne må leve lidt godt som overvægtig gravid. Alt med måde
gu skal du da så
har du haft en vægtstigning indtil videre?. tænker alt det medicin du har fået jo heller ikke har været det bedste på vægtfronten men come on du har jo tabt dig rigtig flot inden du blev gravid.

Anmeld

1. juli 2013

Nessie

Hvor dejligt at I havde sådan en god skanning, det er stort for bedsteforældrene at se deres børnebørn inde i maven 

Anmeld

2. juli 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Åh øv, ja fandt det også ret kedeligt, og meget snak om kost. Men har heldigvis fået en rigtig sød jordemoder som siger man også gerne må leve lidt godt som overvægtig gravid. Alt med måde
gu skal du da så
har du haft en vægtstigning indtil videre?. tænker alt det medicin du har fået jo heller ikke har været det bedste på vægtfronten men come on du har jo tabt dig rigtig flot inden du blev gravid.

Jeg har kun taget 3kg på.. Så hun kan bare flette næbet.. 

Spiser mega sundt, masser af frugt og grønt.. Fedtfattigt

kød og overhører cravings.. Slik og sådan noget spiser jeg 

sjællent.. Så nøj jeg blev harm.. Vil fandeme ikke have 

skummetmælks produkter og kedelig ost.. 

Men tror hun fattes det.. 

Anmeld

2. juli 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

HHah

Jeg har kun taget 3kg på.. Så hun kan bare flette næbet.. 

Spiser mega sundt, masser af frugt og grønt.. Fedtfattigt

kød og overhører cravings.. Slik og sådan noget spiser jeg 

sjællent.. Så nøj jeg blev harm.. Vil fandeme ikke have 

skummetmælks produkter og kedelig ost.. 

Men tror hun fattes det.. 

Haha så lad os håbe hun ikke bringer det på banen igen.

Det lyder ihvertfald super flot at du kan holde den rene linje så godt kæmpe ros for det

jeg er begyndt at give lidt efter for trangen til det salte fastfood
har bare ædeflip så det batter, og når der så er spist op og man ligger og er så mæt man kunne brække sig går der ikke andet end en time til 2 så jeg sku klar igen

håber mine lyster snart stopper lidt så jeg kan komme tilbage på sporet. har på mystisk vis dog kun taget 3,2 kg på indtil videre.

Anmeld

2. juli 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Haha så lad os håbe hun ikke bringer det på banen igen.

Det lyder ihvertfald super flot at du kan holde den rene linje så godt kæmpe ros for det

jeg er begyndt at give lidt efter for trangen til det salte fastfood
har bare ædeflip så det batter, og når der så er spist op og man ligger og er så mæt man kunne brække sig går der ikke andet end en time til 2 så jeg sku klar igen

håber mine lyster snart stopper lidt så jeg kan komme tilbage på sporet. har på mystisk vis dog kun taget 3,2 kg på indtil videre.

Ved mig er det også det salte.. Osterejer, nacho cheese og sour cream  and onion.. Mmmmmmm... Med pinkgrape sodastream... 

Anmeld

2. juli 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

ÅÅ

Ved mig er det også det salte.. Osterejer, nacho cheese og sour cream  and onion.. Mmmmmmm... Med pinkgrape sodastream... 

Åh stop stop stop Haha Mums det kunne jeg have lidt på stedet

Anmeld

2. juli 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Åh stop stop stop Haha Mums det kunne jeg have lidt på stedet

Også mig.. 

Anmeld

2. juli 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Dejlig update.

Jeg er en sucker for lakrids... og det er ikke bedre lige for tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.